Влакът Бургас – София престоя на гара Българово четири часа

  • 29 януари 2012 21:30

  • 1900
  • 2
Влакът Бургас – София престоя на гара Българово четири часа
© Булфото

Влакът Бургас– Пловдив – София престоя на гара Българово около четири часа поради повреда в локомотива. Това съобщиха от пресцентъра на БДЖ.

Около 20.00 часа тази вечер влакът е потеглил от гарата. Влакът е тръгнал от Бургас с 20-минутно закъснение от разписанието си в 15.10 часа днес следобед. На гара Българово е спрял и машинистът е казал, че не може да продължи, защото повредата била сериозна. За сега не е ясна причината за повредата, предполага се, че метеорологичните условия са допринесли. През времето на престоя са се изчаквали локомотивни бригади, които да дойдат с нов локомотив от Бургас. Идвали са три локомотива, но те са били за товарни превози и не са били съвместими с пътническата композиция. Не е имало опасност за хората от измръзване.

От БДЖ се извиняват на клиентите си, засегнати от инцидента. Хората имат право да подадат жалби за причиненото неудобството.
За инцидента информира пътничката Красимира Баева, която пътува с влака Бургас – – Пловдив – София.

Последвайте канала на

1900 2

Свързани новини

Коментари 2

Добави коментар

2012.01.30 | 12:17

2
Идвали са три локомотива, но те са били за товарни превози и не са били съвместими с пътническата композиция........Автор: Видка Атанасова. Е , това е върха на простащината , кой идиот ще изпрати три/3/ локомотива от които един не става - ама това не е Зимбабве или Веницуела , това е Бургас - Българово - България и всички локомотиви могат да карат както товарни , така и пътнически влакове , така че не вярвайте на пътничката Красимира Баева - тя не е служител на БДЖ.
джеронимо

2012.01.30 | 12:13

1
Чакат се добри пари по европейски проекти за транспортните фирми а БДЖ Е ГИГАНТ в транспорта затова пречи - била на загуба държавата не може да налива в нея .а какво може -да налива пари да ни виждат и подслушват в депутатски и министерски заплати - а на овцете да се втълпява .че е криза .че няма пари -доста парички се наляха да се електрифицират и да се замени дизела а това води до икономии -най евтиния и сигурния транспорт е железопътния и той трябва да е държавен а не да се подари на някоя да кажем чешка фирма

Добави коментар

Водещи новини