Нова платформа ще помага в споровете между клиенти и търговци

  • 27 ноември 2017 14:32

  • 1069
  • 0
Нова платформа ще помага в споровете между клиенти и търговци
© Pixabay

Новата виртуална платформа "Аз-клиентът" ще даде възможност на клиентите и търговците да разрешат с помирение за няколко дни потребителски спор. Приложението беше представено на пресконференция в БТА от Йонко Лазаров - ръководител на проекта и от Димитър Маргаритов - председател на Комисията за защита на потребителите.

Чрез приложението, което може да изтегли всеки, гражданите ще имат възможност да подават сигнал за некоректно търговски поведение. С моментна снимка с местонахождение или чрез касова бележка, ще се локализират търговските обекти.

Когато се отбележи местонахождението, системата автоматично предлага търговски обекти в близост, като потребителят избира кой точно е обектът. Гражданите ще могат освен да онагледяват некоректната практика, да коментират и писмено сигналите. Коментари могат да правят не само подалите сигнали, но и всички потребители на платформата. Търговецът се известява за случая за некоректна практика чрез имейл, sms, съобщение.

Търговските обекти ще имат възможност в рамките на пет дни да реагират, за да завърши казусът с помирение и всички страни да са удовлетворени. Комисията за защита на потребителите ще се намесва в случай, че търговците не реагират в срок.

Приложението цели нелоялните търговски да практики да намалеят, да има все повече помирителни производства преди да се намеси санкциониращият орган.

Последвайте канала на

Десислава Станева
1069 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини