Горещ телефон за нередности в транспорта

  • 30 декември 2011 15:35

  • 1071
  • 0
Горещ телефон за нередности в транспорта
©

По време на празниците Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация" засили контролната дейност на местата, където се наблюдава концентрация на пътникопоток (автогари, ж.п. гари, аерогари и др.).

Дежурни екипи проверяват и таксиметровите превозвачи като при установени и доказани случаи на завишени цени над определените от общините, глобата е 3000 лева и отписване на автомобила от списъка към разрешението. Това означава, че таксито няма право да извършва транспортна дейност.

За да бъде доказан случай на измама или неспазване на определения за общината таван на цената за услугата, потърпевшият гражданин трябва да представи касова бележка или снимка на таксиметровия апарат, която да доказва нарушението. Глобата за таксиметров превозвач, който не издаде касова бележка, е 700 лв., а с 500 лв. ще бъде глобен всеки, който е с неизправен или изключен таксиметров апарат.

Сигнали за всички нередности в транспорта могат да бъдат подавани на горещия телефон на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията - 02 940 9400 и на специалния интернет сайт www.transportinfo.bg. Системата бе създадена по инициатива на министър Ивайло Московски и дава възможност гражданите да подават сигнали, свързани с автомобилния превоз на пътници и товари, както и с железопътния и водния транспорт. Всеки сигнал се регистрира в централна електронна информационна система на МТИТС и във всеки момент чрез сайта www.transportinfo.bg може да се проследи неговия статус.

Сигнали на телефон 02 940 9400 могат да бъдат подавани и в Новогодишната нощ като системата ще запише случая и в последствие инспекторите на ДАИ ще предприемат действия.

Последвайте канала на

Борислава Борисова
1071 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини