Инж. Лазар Лазаров: При това недофинансиране на пътищата, инцидентите ще стават все повече

  • 18 февруари 2017 08:21

  • 6860
  • 18
Инж. Лазар Лазаров: При това недофинансиране на пътищата, инцидентите ще стават все повече
©

Има опасни участъци по пътищата ни. За съжаление при това недофинансиране на системата, инцидентите ще стават все повече и повече. Това е доказано от множество одити, включително и международни. Не се ремонтира, защото няма пари от 20 години. Това каза бившият шеф на Агенция "Пътна инфраструктура" инж. Лазар Лазаров в ефира на Нова телевизия.

Той разкри, че ремонтът на дясната тръба на тунел „Ечемишка“ е бил наложителен, защото състоянието на съоръжениетио е било трагично. „Аз не бягам от отговорност. Не е редно да се вменява вина. Искаме да има върховенство на закона и компетентните органи да си свършат работата. Защо трябва да се сипят обвинения на пресконференции преди разследващите органи да са приключили проверката си?“, заяви Лазаров.

Той призна, че съоръженията са поддържани в предаварийно състояние. И попита кое от критичната инфраструктура да бъде ремонтиран първо.

Трагедията в тунела беше голяма, каза Лазаров и изказа съболезнования към близките на загиналата жена.

Не може тази трагедия да се превръща в политическа атраксия и да се вменява вина. Махането на една система за окачване за осветление и поставянето на лампи, не мисля, че е работа, с която може да се похвали. В реконтрукцията на един тунел има много повече дейности.

„Тази система има нужда от постоянно финансиране. Поне 7 млрд. лева ще са необходими, за да се ремонтира пътната инфраструктура до нивата, които искаме“, разкри бившият шеф на Пътната агенция.

На въпрос за причините да си подаде оставката, Лазаров каза: „Почувствах се омерзен и обиден. Атаките и обидите срещу Пътната агенция започнаха още по времето на президентските избори. Омаловажаване на труда на хиляди хора, които са били на обектите и са строили. Това което се направи за 2015 г. не е правено никога. Това ме омерзи, приех го лично. Няма начин елементарни неща да се превръщат в политически дивиденти и да се сипят обвинения“, сподели той.

Последвайте канала на

Мая Йорданова
6860 18

Свързани новини

Коментари 18

Добави коментар
без име

2017.02.21 | 18:54

18
Лазаре стани!!! и си иди

2017.02.21 | 18:49

17
Е колко пари искате като винетките станаха едни от най скъпите в Европа не се наядохте корумирани свине.
yoyo

2017.02.21 | 18:48

16
що строите нови като неможе да поддържате вече изграденото явно лапачката от новото е голяма

2017.02.19 | 10:44

15
ГЛЕДАХ ГО . ЗАУЧЕНИ КЛИШЕТА ОТ МИНИСТЪРА МУ ПАВЛОВА И НИЩО КОНКРЕТНО !!ОБИДЕН БИЛ ЧЕ ГО КРИТИКУВАЛИ И ЗА ТОВА СИ ПОДАЛ ОСТАВКА . НИЕ СЪЩО СМЕ ОБИДЕНИ ЧЕ КАРАМЕ ПО ПЪТИЩА СТРОЕНИ ПРЕДИ ЕДНА ГОДИНА КОИТО ВЕЧЕ ПРИЛИЧАТ НА ПЕЙЗАЖ ОТ ДРУГА ПЛАНЕТА .
Засрами се, паце

2017.02.19 | 09:57

14
Какво недофинансиране, като Тиквите похарчиха и фискалния резерв за магистрали. Народът 10 години е крайна мизерия, с ниски пенсии и заплати за да има пари за бойкострадите.
hahahaha

2017.02.19 | 09:57

13
Iska da kaje pri tova kradene ot parite za remonti taka shte e choveko

2017.02.19 | 09:57

12
Бай Тодор строеше а вие и ремонт не можете да направите с Лиянчето
Този е от пътната мафия

2017.02.19 | 09:56

11
Лазар Лазаров и шайката покрай Лиляна Павлова са част от ПЪТНАТА МАФИЯ в държавата които кешират милиони за Бойко от поръчки и фирми .

2017.02.19 | 09:56

10
У нас цената на труда и материалите са най евтини но затова километър строителство у нас струва космическите 50-60 милиона лева сигурно влагат злато и платина. Парите не са малко корумпираните са много по десет пъти се прави една и съща отсечка и едва изкарва две години.

2017.02.18 | 16:07

9
я кажи в управлението на пътна агенция има ли заплата под 10 000 месечно ? не плащаме винетки / едни от най скъпите по отношение на подържаната пътна мрежа / за да си раздавате бонуси и хонорари на ;капацитети; , положението да се минава през 3 фирми / от кръговете / за да се стигне

Добави коментар

Водещи новини