БДЖ започва предварителна продажба на билети за предстоящите почивни дни

  • 22 август 2016 14:38

  • 1328
  • 0
БДЖ започва предварителна продажба на билети за предстоящите почивни дни
©

За удобство на всички клиенти, които предвиждат да пътуват с влак по време на почивните дни около 6-и септември - Деня на Съединението, от днес (22-и август) „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД въвежда предварителна продажба на билети за всички бързи влакове. Това съобщиха от пресцентъра на БДЖ.

Обичайният срок за предварителната продажба на билети и седящи места за бързите влакове е 5 дни, но националният железопътен превозвач има практиката да удължава този срок, в случаите когато предстоят по-дълги празнични периоди. По този начин „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД дава възможност на своите клиенти да планират предварително своите пътувания, както и своевременно да закупят билет и резервация за седящо място за предпочитания от тях влак в срок от 16 дни преди самото пътуване.

Предварителната продажба на билети и резервации за седящи места, която железопътният превозвач стартира, ще се извършва във всички железопътни гари и бюра в страната през периода от 22-и август до 6-и септември. Клиентите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД могат да получат подробна информация за свободните места във влаковете от служителите на билетните каси в гарите и бюрата, както и от информационния център на БДЖ на номер 0700 10 200. За празничните дни по повод националния празник 6-и септември, „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД предвижда да осигури и допълнителни вагони за влаковете, които пътуват по основните направления в страната.


Националният железопътен превозвач напомня на своите клиенти, че за определени влакове могат да закупят онлайн билет за своето пътуване. Системата за онлайн резервации и продажба на билети предлага бърз, лесен и модерен начин за закупуване на железопътни билети, независимо от местонахождението на клиента, като позволява и възможност за визуален избор на спални и седящи места, съгласно композицията на всеки влак. Разплащането се осъществява по електронен път с най-масово разпространените кредитни и дебитни карти. Билетът се получава на електронната поща на регистрирания клиент, след което се разпечатва на хартиен носител. Особено удобна за клиентите е възможността да се закупуват билети от таблети и смартфони. По този начин не е задължително билетът да се разпечатва на принтер, тъй като той се валидира от кондуктора във влака директно от мобилното устройство.

Последвайте канала на

Десислава Станева
1328 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини