92 на сто от клиентите на "Топлофикация София" са лоялни, обявиха от дружеството

  • 16 декември 2015 17:20

  • 957
  • 0
92 на сто от клиентите на "Топлофикация София" са лоялни, обявиха от дружеството
©

Ноемврийските сметки за парно в София вече са достъпни и на разположение на столичани на Интернет страницата на дружеството и в касите на "Топлофикация София", съобщиха от дружеството.

От там припомнят, че изчисленията на месечните сметки за парно се извършват на базата на реалната консумация във всеки отделен имот за предходния отоплителен сезон, отразена в окончателната изравнителна сметка за периода 1 май 2014 - 30 април 2015 г. Сметките за отопление се коригират с коефициент, отразяващ климатичните условия и съответно промяната в характера на потреблението в сградата през съответния месец. Коефициентите са различни за различните сгради и са записани в месечните съобщения на отделен ред.

От "Топлофикация" посочват, че ако имотът няма да бъде обитаван поне 3 месеца, може да се заяви нулева консумация за отопление във фирмата - топлинен счетоводител. За целта са нужни подписите на домоуправителя и още двама съседи, както и снемане на показанията на измервателните уреди. Индивидуалните сметки на клиентите вече не зависят пряко от потреблението на съседите и обявени нулеви дялове.

Близо 92 на сто от клиентите на компанията се считат за коректни, тъй като или нямат нито една просрочена сметка, или имат до 2-3 неплатени сметки за топла вода през летните месеци, съобщават от "Топлофикация София" ЕАД. От дружеството напомнят, че и през този сезон продължава бонусната програма за клиентите, които нямат нито едно просрочено задължение. Те автоматично получават 3 процента отстъпка от сметката си, ако тя бъде заплатена до 30 число на месеца, следващ консумацията. Клиентите могат да се възползват и от програмата "Разсрочена лоялност", ако решат да преминат към плащане на равни месечни вноски.

Последвайте канала на

Мая Йорданова
957 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини