ЧЕЗ ще разгледа всички жалби на клиенти след аварията вчера

  • 13 август 2013 18:08

  • 825
  • 0
ЧЕЗ ще разгледа всички жалби на клиенти след аварията вчера
© ЧЕЗ

ЧЕЗ ще разгледа всички жалби на клиенти, подадени по реда на Общите условия.

Клиентите имат право да подадат сигнал или жалба за повредени електроуреди в рамките на три дни след настъпването на повредата. Всички сигнали ще бъдат разгледани и решени, съобщават от пресцентъра на дружеството. Най-вероятната причина за аварията на 12.08.2013 г е свързана с голямата възраст на съоръженията от критичната инфраструктура на София. Електроенергийните съоръжения в столицата са проектирани през 70-те години и са въведени в експлоатация в периода 1973-1987 г. при среден експлоатационен живот средно 30 години. Това са 26 подстанции и 30 км кабели 110 кВ.

От 2012 г. „ЧЕЗ Разпределение България” реализира стратегия за подобряване на експлоатационното състояние на елементите от критичната инфраструктура. Оценките показват, че подмяната и модернизацията на тези съоръжения ще изисква инвестиции в размер на 130 милиона лева през следващите 10 години.

Последвайте канала на

825 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини