Стотици заведения прегърнаха „висящата” идея

  • 30 март 2013 10:22

  • 1148
  • 2
Стотици заведения прегърнаха „висящата” идея
©

Около 600 търговски обекта вече са част от инициативата за предлагане на „висящи” продукти, чрез която хора с по-големи възможности купуват например кафе за себе си, но плащат две или повече. Тях получава някой в нужда.

„Не очаквахме идеята да добие толкова голяма популярност”, каза в ефира на предаването „Събуди се” на Нова телевизия Анастасия Карнаух, един от администраторите на страницата на „висящо кафе” в социалната мрежа Фейсбук.

Тя се похвали с това, че инициативата вече има и собствен сайт.

„Собствениците на заведенията са заразени от идеята и гонят емоцията”, каза още Анастасия. Тя обаче не скри, че до организаторите на инициативата стигала и информация за злоупотреби с добрите намерения на хората, които се опитват да помогнат на по-бедните от тях.

Анастасия обаче бе категорична, че резултатите от каузата ще могат да се отчетат след около година, когато ще се види колко от заведенията са запазили интереса си към идеята.

Последвайте канала на

1148 2

Свързани новини

Коментари 2

Добави коментар
Arsenal

2013.03.31 | 02:19

2
като идея е добре,но със сигурност ще има собственици или персонал,които ще се облагодетелстват от това начинание
МАНАФОВ

2013.03.31 | 02:19

1
ТИЯ МИЗЕРНИЦИ ОТ ЗАВЕДЕНИЯТА САМО И ТОВА ЧАКАТ ДА СИ НАПЪЛНЯТ ГУШИТЕ

Добави коментар

Водещи новини