Туристи мръзнали в четиризвезден хотел по празниците

  • 02 януари 2013 13:06

  • 1397
  • 0
Туристи мръзнали в четиризвезден хотел по празниците
©

Пет сигнала са подадени на националния телефон за защита на потребителите за региона на Варна по време на новогодишните празници, съобщи директорът на Регионалната дирекция на Комисията за защита на потребителите (КЗП)-Варна Илиян Станоев.

Един от сигналите е за предлагана туристическа услуга, останалите четири са свързани с търговската мрежа, част от тях са били неоснователни. Туристическият сигнал касае група от около 30 туристи, настанени в четиризвезден хотел край Варна. Те са закупили тридневен ол инклузив пакет за новогодишните празници. Когато пристигнали на място, туристите установили, че температурата на въздуха в стаите и фоайето на хотела са твърде ниски. Туристите са били недоволни и от недостатъчното количество храна. Сигналът на националния телефон за защита на потребителите е подаден около 22.30 часа на 30 декември, дежурен екип на Регионалната дирекция на КЗП – Варна е пристигнал на място около 23.00 часа. Инспекторите са установили, че термометърът на рецепцията е показвал 16 градуса, което е недопустимо за хотел с четиризвездна категоризация. Всичко е описано в констативен протокол, направена е и пълна проверка на документите за съответната категоризация на обекта. Проверките по сигнала продължават и към момента. В първия работен ден е сезирана и Регионалната здравна инспекция във Варна. Туристите са насочени да подадат жалби и към туроператорите, от които са закупили туристическите пакети. След извършената проверка на място е информирана и Главна дирекция „Контрол на пазара” при КЗП, от където са разпоредени насрещни проверки на туроператорите, в които ще се включат екипи от други регионални дирекции. Целта е постигане на споразумение между потребителите и търговците, предлагащи туристическия продукт, допълни Илиян Станоев.

Последвайте канала на

Константин Тодоров
1397 0

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини