-
05 януари 2019 21:30
- 1188
- 9
Локомотив се запали на гара Павликени. Инцидентът е станал около 19 часа. Композицията с номер 463 е пътувала от Русе за София.
Машинистите са забелязали дим в ходовата час на локомотива, след като са потегляли от гара Павликени. Влакът е международен и е имал 40 пътници, които са изчакали смяна на локомотива от гара Горна Оряховица, съобщава Нова телевизия.
Пътниците са били на топло в гарата, докато са чакали за подмяна на локомотива, увериха от БДЖ. Пожарът в машината е бил потушен от местната Противопожарна служба.
През цялата нощ ще дежури автомобил на огнеборците от Павликени с превантивна цел.
Последвайте канала на
Свързани новини
Влак уби 33-годишен старозагорец
23 декември 201812:09
Възстановено е движението на влаковете в междугарието Якоруда-Белица
20 декември 201818:18
Пътнически влак дерайлира заради паднала скала на релсите
20 декември 201809:16
Обявиха причината за дерайлирането на бързия влак София - Варна
11 декември 201816:09
Локомотив излезе от релсите между гарите Реброво и Своге: Спряха движението
11 декември 201810:27
Локомотив пламна на гарата на Горна Оряховица
19 октомври 201807:32
Пожар горя в локомотив по жп линията „Белово – Костенец“
12 август 201911:06
Локомотив пламна между гарите на Стара Загора и Чирпан
09 април 201920:35
7 пострадали при сблъсък на влак с камион в Словакия
11 януари 201907:26
Крумовград и Славия кръстосват шпаги в ключов сблъсък
Битка на дъното в efbet Лига
"Контра": Ще има ли интрига за титлата след Реал Мадрид - Барселона
Нагелсман реши да обърне гръб на Байерн и да остане начело на Германия
Ето при какви условия Италия и Германия могат да имат по шест отбора в ШЛ през следващия сезон
Григор Димитров остава в топ 10 поне до 6 май
Коментари 9
Добави2019.01.06 | 06:59
Защо горят локомотиви ? Защото сегашните машинисти , са просто каруцари и нищо друго !!! Защото карат локомотивите без вентилация на тяговите двигатели ! С подклинени релета и защити !!!
2019.01.06 | 00:22
Епа все пак Боко не харесва железницата,как няма да се палят. Защо в другите държави железопътния транспорт е на високо ниво,пък тука хич го няма??? Защо тировете не се извозват с влакове както се прави в другите държави,защо се закриха заводите за локомотиви???? Какво стана с Хърватската фирма (в която БДЖ имаше участие) модернизираща част от нашите машини,а какво стана с машините?
2019.01.06 | 05:52
Е, Баневи няма да са сами , я . Нали трябва да се продължи делото им по ликвидиране на построеното с кръв и пот от Народа.
2019.01.06 | 05:47
Добре ,че хората са били на топло. С това се изчерпва ролята на Държавата ,която я няма след синия ураган ,който се изви под формата на демокрация след 1992 г. и продължава с тези управляващи ни.
2019.01.05 | 21:45
Таа фирма само кражби и 0 инвестиции
2019.01.05 | 22:39
Вярно е че си гъз.
2019.01.05 | 21:50
пожарната ще оправи всичко, няма да се плашиш копеле
2019.01.05 | 21:37
Това не е БДЖ, а курска дъга някаква. Новината влак пламна или локомотив пламна е като прогнозата за времето, присъства всеки ден и във всички новини.
Добави коментар
Водещи новини
От МЗ потвърдиха за два смъртни случая на деца от коклюш
19 април 202413:36
Какви са симптомите на коклюш и как да се предпазим?
19 април 202413:41
Денков: Борисов почна да лъже и Кирил Петков му счупи масата
19 април 202412:44
Главчев след отказа на Митов да стане външен министър: Нямам план Б
19 април 202412:15
На първо четене: Либерализацията на тока се отлага с година
19 април 202412:50
Водещите новини! Политическо напрежение: Президентът покани на среща Главчев. Израел удари Иран (и още…)
19 април 202413:21
Водач засече шофьорка, хвърли по нея запалена цигара и я хвана за врата
19 април 202413:59
Хаос в Северна Италия, снегорините излязоха на пътя
19 април 202413:51
Силно земетресение в Гърция
19 април 202412:04
2019.01.06 | 10:31
Не знам как сегашните машинисти управляват локомотивите. Дали с или без вентилация или със заобиколени релета и защити. Знам само, че на локомотивите Шкода (масово червените електровози) производителят дава експлоатационен период не повече от 25 години, а в България средната експлоатационна възраст на машините е около 45 години. А, да, пропуснах да добавя, че климатът в България е предимно влажен, което много бързо износва и амортизира изолацията на ел. проводниците и инсталациите.