-
05 януари 2019 21:30
- 1199
- 9
Локомотив се запали на гара Павликени. Инцидентът е станал около 19 часа. Композицията с номер 463 е пътувала от Русе за София.
Машинистите са забелязали дим в ходовата час на локомотива, след като са потегляли от гара Павликени. Влакът е международен и е имал 40 пътници, които са изчакали смяна на локомотива от гара Горна Оряховица, съобщава Нова телевизия.
Пътниците са били на топло в гарата, докато са чакали за подмяна на локомотива, увериха от БДЖ. Пожарът в машината е бил потушен от местната Противопожарна служба.
През цялата нощ ще дежури автомобил на огнеборците от Павликени с превантивна цел.
Последвайте канала на
Свързани новини
Влак уби 33-годишен старозагорец
23 декември 201812:09
Възстановено е движението на влаковете в междугарието Якоруда-Белица
20 декември 201818:18
Пътнически влак дерайлира заради паднала скала на релсите
20 декември 201809:16
Обявиха причината за дерайлирането на бързия влак София - Варна
11 декември 201816:09
Локомотив излезе от релсите между гарите Реброво и Своге: Спряха движението
11 декември 201810:27
Локомотив пламна на гарата на Горна Оряховица
19 октомври 201807:32
Пожар горя в локомотив по жп линията „Белово – Костенец“
12 август 201911:06
Локомотив пламна между гарите на Стара Загора и Чирпан
09 април 201920:35
7 пострадали при сблъсък на влак с камион в Словакия
11 януари 201907:26
Спартак (Варна) 4:0 Хебър, Ахмедов не спира да бележи
България се натресе на тим с куп играчи от Висшата лига за влизане в дивизия "В" на Лигата на нациите
Жребият в Лигата на нациите определи: ще има повторение на последните два изцяло европейски финала на световни първенства
Станислав Генчев: Бяха тежки дни!
Илиан Илиев: Ирландците не бяха моят най-предпочитан противник
Дербито между Пирин и Добруджа остана без победител
Коментари 9
Добави2019.01.06 | 06:59
Защо горят локомотиви ? Защото сегашните машинисти , са просто каруцари и нищо друго !!! Защото карат локомотивите без вентилация на тяговите двигатели ! С подклинени релета и защити !!!
2019.01.06 | 00:22
Епа все пак Боко не харесва железницата,как няма да се палят. Защо в другите държави железопътния транспорт е на високо ниво,пък тука хич го няма??? Защо тировете не се извозват с влакове както се прави в другите държави,защо се закриха заводите за локомотиви???? Какво стана с Хърватската фирма (в която БДЖ имаше участие) модернизираща част от нашите машини,а какво стана с машините?
2019.01.06 | 05:52
Е, Баневи няма да са сами , я . Нали трябва да се продължи делото им по ликвидиране на построеното с кръв и пот от Народа.
2019.01.06 | 05:47
Добре ,че хората са били на топло. С това се изчерпва ролята на Държавата ,която я няма след синия ураган ,който се изви под формата на демокрация след 1992 г. и продължава с тези управляващи ни.
2019.01.05 | 21:45
Таа фирма само кражби и 0 инвестиции
2019.01.05 | 22:39
Вярно е че си гъз.
2019.01.05 | 21:50
пожарната ще оправи всичко, няма да се плашиш копеле
2019.01.05 | 21:37
Това не е БДЖ, а курска дъга някаква. Новината влак пламна или локомотив пламна е като прогнозата за времето, присъства всеки ден и във всички новини.
Добави коментар
Водещи новини
Надежда Йорданова е ядосана заради "оставката" на Даниел Чипев от БНТ: Това е огромен проблем
22 ноември 202417:57
Павела Митова от ИТН: Силви Кирилов е уролог, явно бърка в здравето на големите мъже в политиката ни
22 ноември 202417:39
Васил Тончев (Сова Харис): Разделението в ПП-ДБ е ключово за мнозинство, ако не се разберат отиваме на избори
22 ноември 202417:36
Ето какво пише в общата декларация, която ни отваря вратите за сухопътен Шенген
22 ноември 202417:21
МВР: Българските и румънските граждани ще се възползват в пълнота от свободното движение в Шенген
22 ноември 202416:29
Издирват дядо, отмъкнал забравени 300 лв. от банкомат в Пловдив
22 ноември 202415:04
Британски генерал: Трябва да бъдем готови да се бием срещу Русия още тази вечер
22 ноември 202415:54
Лавров: Зеленски се е изплашил от отговора на Русия
22 ноември 202416:45
Откриха тялото на изчезнало от болница новородено момиченце
22 ноември 202416:27
2019.01.06 | 10:31
Не знам как сегашните машинисти управляват локомотивите. Дали с или без вентилация или със заобиколени релета и защити. Знам само, че на локомотивите Шкода (масово червените електровози) производителят дава експлоатационен период не повече от 25 години, а в България средната експлоатационна възраст на машините е около 45 години. А, да, пропуснах да добавя, че климатът в България е предимно влажен, което много бързо износва и амортизира изолацията на ел. проводниците и инсталациите.