Два джипа преследвали Боков - младши и жена му до катастрофата

  • 18 август 2011 06:04

  • 20757
  • 14
Два джипа преследвали Боков - младши и жена му до катастрофата
© Булфото
Георги Боков е загинал при гонка, докато бягал от два джипа, които го преследвали още от Слънчев бряг.
 
Загиналият заедно с жена си в катастрофа син на Филип Боков е дължал над половин милион на лихвари и кредитори, твърди в. “България днес”, като се позовава на разследващите от варненската полиция.

Аудито на Георги препускало с над 140 км/ч. Зад него на 100 метра се движели два джипа със затъмнени стъкла. На няколко пъти прозорците им се сваляли и от тях се подавали ръце с пистолети. Стрелба обаче не последвала.

Боков-младши карал като обезумял по завоите край Иракли и изпреварвал колите по много рискован начин. На няколко пъти се разминал на косъм от сблъсък с автомобили, каращи в насрещното движение. Накрая обаче се забил в автобус “Скания”. В суматохата джиповете подминали мястото на инцидента.

Още не било ясно кои са преследвачите и защо са притискали Георги по този брутален начин. Разследващите установили, че загиналият имал около 350 000 лв. натрупани задължения към частни кредитори и лихвари.

Боков-младши е залагал ценни вещи и злато. Хора от бургаския автобизнес пък твърдели, че в последните седмици Георги бил много напрегнат и необщителен.

Той имал натрупани задължения към свои партньори и доставчици за 200 хил. лв. Приближени на Георги пък обяснили, че той е искал да продаде четирите магазина, които притежавал в София. Първоначално поискал един милион за тях. Тъй като никой не се навил на сделката, той бил готов сериозно да отбие от цената.

Телата на загиналите Георги и Мария били докарани в моргата в болницата в Бургас в ужасен вид.

“Съпругата Мария вдигаше на Георги скандали”, разказала пред вестника тяхна съседка от квартал “Манастирски ливади”. В момента в жилището нямало никой, двамата живели там допреди година, но за кратко. На същия адрес се водела и фирмата “София дом инвест”.

Във Фейсбук Мария е качила свои снимки. Посочила е, че е родена в Бургас, че висшето й образование е в Нов български университет. В мрежата тя е посочила, че работодател е именно фирмата на съпруга й “Аутоимпорт” ЕООД.

Последвайте канала на

Константин Тодоров
20757 14

Свързани новини

Коментари 14

Добави коментар

2017.09.06 | 11:53

14
nikakav spira4en pat,az jiveia nablizo,tozi pat e mnogo opasen za izprevarvane,ima6e pametnik na georgi sega e treva da doide ot slovenia ba6ta mu da go po4isti,tazi familia 6te se zatrie i irina i filip i vsi4ki,ima ne6to tuk ne e 4ista rabotata,tova li ti e komunizma filipe i irin4e,vie semeistvata nemojete da opravite 4e balgaria li,4e vi dadoxa i visiki postove,zakopaite se niakade,tova e savet ot nas.

2011.08.19 | 22:12

13
breii kolko kompetentntni injineri sa se izkazali
ццц

2011.08.19 | 22:12

12
Майната им,какво ги коментирате тия отрепки.
Фен

2011.08.19 | 22:12

11
Имало ли е спирачен път на AUDI-то и автобусът? Пътуващите в лекият автомобил да ли са използвали предпазни колани? Все пак AUDI A5 ,е нов автомобил.Аз минах ден след инцидента (18 авг.)от там, сякаш драмата се е разиграла на последния завой. такива са следите останали по асвалта.Ако наистина Боков е решил изпреварване в завоя то това е пълна лудост при положение че няма видимост там. Кое го е накарало така да бърза. И в крайна сметка 1 невинен пътник (Мария) си отиде.
:)

2011.08.19 | 19:30

10
Па аз ако бях с 80-90 щях да направя обратен завой бре пич. Q5-та прилича на смачкана салфетка между 150-200 си е карал.

2011.08.19 | 00:56

3
Не се ударил с повече от 80-90 км/ч защото реално ако колата се удари с 140 няма да прилича на кола първо и втора ще я извадят някъде посредата на автобуса . Правете сметка сами тестовете на "Еуро енкап" за сблъсък се правят с 50 км/ч и щетите са горедоло идентични!
Българан

2011.08.19 | 19:30

9
За фронтален сблъсък се правят на 64 км/ч за да покажат сигурността на пътниците при характеристики на удара, според статистиката, при които са най-много случаите на тежки наранявания на пътниците. Съгласен съм, че и двамата шофьори най-вероятно са натиснали спирачките и скоростта при удара е далеч по-малка от 200 км/ч. Но както вече споменах сканията не е бетонна стена. Както и аудито. И на двете превозни средства конструкцията в предната част е проектирана да се смачка при удар за да превърне голяма част от енергията на удара в механична работа и топлина. На снимките се вижда, че предницата на аудито липсва напълно. Колко ли се е смачкал автобусът!? Всичко това е изразходвана за унищожение енергия. И ако някой ми твърди че това е резултатът от енергията при движението на единия автомобил спрямо другия само с 50 км/ч аз не искам да се съглася. Ако беше така максималната скорост за движение по пътищата щеще да е ограничена на 60 км/ч а в населените места на 25.
s

2011.08.19 | 17:13

8
Тая кола е смачкана с много над 140 :X
Българан

2011.08.19 | 17:13

7
Естествено. Сканията нареща не е стояла като стена. Възможно е скоростта на аудито спрямо сканията да е била 200-240 км/ч.
gun4o

2011.08.19 | 15:19

6
tova za presledvaneto ne e istina,vie vlyazohte v nyakoi ek6an film

2011.08.19 | 11:52

5
Момчета вие как си мислите ,че изглежда автомобил ударил се челно в автобус! Даже малко се е сгънала тази кола.

2011.08.19 | 11:52

4
Момчета вие как си мислите ,че изглежда автомобил ударил се челно в автобус! Даже малко се е сгънала тази кола.

Добави коментар

Свързани галерии

Водещи новини