Св. Несторова: Здравните застраховки са врата за други продукти

  • 15 май 2013 16:57

  • 1415
  • 0
Св. Несторова: Здравните застраховки са врата за други продукти
©

Здравните застраховки са продукт, който отваря врата на останалите застраховки Живот. Това заяви Светла Несторова, изпълнителен директор и председател на управителния съвет на ЗАД Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп, по време на форума „Шумът на парите“, организиран от profit.bg.

Едно от нещата, което прави проблемни животозастрахователните продукти, и заради които е нужна толкова много промоция за тях, е фактът, че не са осезаеми за потребителя. Те стават осезаеми само след дълъг период от време или като се случи нещо лошо, обясни Несторова.

Продукт, който е изключително осезаем обаче, са здравните застраховки, според Несторова. Те могат да въздействат на отношенията на работодател –работник и на осъзнаването на смисъла от тези социални придобивки.

Работниците, практически, постоянно имат допир до това, което работодателят прави за тях и често дори идват и молят да включат семействата си или ако могат, тази услуга да я разширят така, че да покрие и техните семейства, каза Несторова.

Влизайки през вратата на тази толкова осезаема и важна услуга като здравното застраховане, животозастрахователите получават много повече възможности за комуникация, дори за промоция, и съответно – много по-голяма възможност да бъдат част от ежедневния живот на хората.

„Ако успеем майсторски да промотираме социалните придобивки в рамките на работодателя и сред работнициите, тогава животозастрахователите ни очаква изключително светло бъдеще през следващите 5-6 години“, категорична бе Несторова.

 През 2013 г. форумът „Шумът на парите“ се организира със съдействието на ВИП спонсора Евро Финанс и основните спонсори – SG Експресбанк, вносителят на автомобили Chevrolet, застрахователното дружество Армеец, Пенсионно-осигурителна компания Доверие и дружествата за управление на активи Актива Асет Мениджмънт и ЕФ Асет Мениджмънт. Сред спонсорите на събитието са и Balkans International Wine.

Медийни партньори на събитието са Дарик радио, телевизия Bulgaria on air, сп. Мениджър, в. Стандарт, SeeNews, imot.bg, novini.bg и insurance.bg.

Организационен партньор е компанията за управление на събития Ивенто. Форумът се осъществява с комуникационната подкрепа на агенция за връзки с обществеността AMI Communications България.

Последвайте канала на

Novini.bg
1415 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини