Ангелкова: Италия е сред водещите пазари за входящ туризъм за България

Министърът на туризма Николина АнгелковаНиколина Ангелкова Николина Ангелкова е министър на туризма. Родена е на 30 ноември 1979 г. Възпитаник е на Harvard разговаря с Анджело Капуро, главен изпълнителен директор на MSC Cruises и с Марко Монтеки, президент на Италианската търговска камара в България. Бяха обсъдени възможностите за развитието на круизния туризъм и приноса на този вид туризъм за цялостния напредък на сектора. Министърът открои потенциала, който има круизния туризъм у нас. Това съобщиха от Министерство на туризма.

Италия е сред водещите пазари за входящ туризъм за България, като през миналата година посещенията на италиански граждани у нас са повече от 156 хил., съобщи министър Ангелкова. И коментира, че двете страни имат традиции в дипломатическите отношения и от години има ползотворно партньорство.

Министърът посочи още, че през месец май, в Силистра предстои провеждането на българо-италиански туристически форум и уточни, че събитието се организира съвместно с италианското посолство в София и Кофиндустрия България.

Тя допълни още, че водещ акцент ще са именно инвестициите в туризма, който е сред приоритетите за българската икономика. Ще бъдат поканени членове на организации, които представляват италианския бизнес у нас, както и други компании, представители на културните министерства, дипломати и др.

Николина Ангелкова: В рамките на 6 месеца трябва да изработим наредбата за националните курорти

България има стратегически позиции благодарение на излаза си на Черно море, подчерта президентът на италианската камара Марко Монтеки и коментира, че бъдещото сътрудничество ще е от полза и за двете страни, тъй като би оказало положително влияние на местния бизнес. Главният изпълнителен директор на MSC Cruises изрази виждането си, че България представлява стратегически пазар за тяхната дейност. Той подчерта желанието на компанията да позиционира круизен кораб в Черно море поради стратегическата позиция на страната ни. По думите му партньорството между двете страни е изключително важно за привличане на туристи от нови пазари.

В тази връзка министър Ангелкова констатира, че сътрудничеството може да допринесе за нарастване броя на туристите, посещаващи пристанищните градове в страната ни.

В срещата участваха още Роза Кузмано, главен секретар на Италианска търговска камара в България и Емануела Дакова, президент на Българската круизна асоциация.

Европейското сдружение MSC Cruises, базирано в Швейцария е мощна частна круизна линия. Разполага със 17 плавателни съда, над 30 000 служители в световен мащаб и организира круизни ваканции в 69 държави. Корабите на компанията плават целогодишно по Средиземноморието и Карибите, а сезонните им маршрути включват Северна Европа, Атлантическия океан, Южна Америка, Южна Африка, Китай, Дубай, Абу Даби и Индия. През 2018 г отчетените пасажери са 2,4 млн.

Коментари

  1. 2020.02.14 | 12:37

    Ей не си седна на утката тази безполезна Грозалия. Само ни харчите парите по командировки.

  2. 2020.02.14 | 11:40

    Ангелкова: Италия е сред водещите пазари за входящ боклук за България.

  1. 1

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Tуризъм

още

Анкета

Каква заплата получавате?

Каква заплата получавате?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.