Все повече британци избират България като място за почивка

Министърът на туризма Николина Ангелкова проведе работна среща в Мадрид с Иън Доутфайър, директор „Бизнес развитие“, и с Джанис Матър, директор „Летища и туристически организации“ на Jet2.com&Jet2Holidays. Разговорът с представителите на висшия мениджмънт на втория по големина британски туроператор бе в рамките на работното посещение на българския министър в Испания по повод 40-ото международна туристическо изложение FITUR. В групата на туроператора има и собствена авиокомпания. Това съобщиха от пресцентъра на Министерството на туризма.

Великобритания е изключително важен пазар за българския входящ туризъм, по данни на Националния статистически институт от януари до ноември 2019 г. близо 452 хил. туристи от Обединеното кралство са посетили страната ни, като броят им се е увеличил с 20,3% спрямо същите месеци на 2018 г., заяви министър Ангелкова пред събеседниците си. Тя посочи още, че е важно за страната ни да партнира с големите туроператори и изрази удовлетворение, че все повече граждани на Великобритания избират България за своята почивка и ваканция.

,,Благодарение на министър-председателя Бойко Борисов и на правителството става възможен механизъм за стимулиране на организирания туризъм в страната, като чрез реклама и маркетинг ще бъдат насърчавани чуждестранни пътувания към България в условията на изключително силната международна конкуренция'', допълни министърът.

Ангелкова проведе работна среща в Мадрид с Хуан Хесус Гарсия

От своя страна събеседниците ѝ потвърдиха категорично, че България е все по-привлекателна за британските туристи не само с популярните летни и зимни ваканции, но и с разнообразни оферти за културно-исторически, балнео- и СПА туризъм. Те заявиха, че задълбочаването на партньорството между България и Великобритания ще допринесе за развитието на туризма, който е важен икономически сектор и за двете държави.

През тази година Jet2.com&Jet2Holidays планират увеличаване на британските туристи към България, като към момента се очертава те да са над 172 хил. при 108 хил. през миналата година. Предлагат се оферти за Черноморието. Полетите започват от месец май и са с прогноза да продължат до средата на октомври.

,,България става все по-предпочитан маршрут и туристите ни отсядат в страната Ви между 7 и 14 дни'', стана ясно от думите на представителите на британския туроператор.

Jet2.com лети до над 60 дестинации в Европа и извън нея. От първия полет през 2003 г. компанията нараства до флот от над 110 самолета и посреща над 75 млн. клиенти на борда. Jet2.com е собственост на Dart Group PLC заедно с туроператорите Jet2holidays и Jet2CityBreaks, предлагаща почивки в големи и интересни градове в Европа с двупосочни полети и настаняване в един пакет. Jet2.com&Jet2Holidays започват полети от Обединеното кралство до България през летния сезон на 2019. Те оперират от 9 британски летища до летище Бургас, изпълнявайки 15 полета седмично между 6 май и 28 септември. Предлагат избор от над 50 хотела в България. Данните на компанията показват, че 50% от туристите отсядат в 4-звездни хотели.

Коментари

  1. 2020.01.22 | 21:30

    Е това на снимката в кой Черноморски град е?

    1. 2020.01.23 | 07:23

      На мен ми прилича на Маями Флорида.

  2. 2020.01.23 | 07:15

    най-долната сган, напиват се от 2 бири и не знаят кво правят

  1. 1

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Tуризъм

още

Анкета

Каква заплата получавате?

Каква заплата получавате?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.