Ангелкова проведе работна среща в Златни пясъци с водещи туроператори

Мнистърът на туризма Николина АнгелковаНиколина Ангелкова Николина Ангелкова е министър на туризма. Родена е на 30 ноември 1979 г. Възпитаник е на Harvard проведе в курорта Златни пясъци работна среща с представители на водещи туроператори. Освен да се направи актуална снимка на ситуацията по различните туристически пазари и да се очертаят мерки за привличане на организирани туристи в сегмента късни записвания и „ласт минит“ за лято 2019 г., на срещата бе обсъдена и подготовката на предстоящия летен сезон 2020, което обичайно се прави година по-рано.  

Целта на дискусията е в оперативен формат да видим какво имаме като записвания и резервации и какво сме набелязали за следващия сезон. Ще затвърдим отличните резултати от последните години, ако през тази трудна година съумеем заедно да убедим партньорите си в потенциала на дестинация България, каза министърът.    

Прогнозите показват спад от някои пазари. Че 2019 година ще е предизвикателна и в региона ще се води битка за всеки турист, предупредихме още в началото на годината, отбеляза министър Ангелкова. След три години съвместна работа, през които бяха отчетени много високи ръстове в туризма, разчитам  заедно да стоим зад конкретни действия, за да оправдаем големите очаквания към българския туристически продукт, отбеляза министър Ангелкова.

Участниците в разговора потвърдиха картината със силната конкурентна среда от държави в региона, които водят мащабна политика за връщане на туристи чрез пряко субсидиране на чартърните програми.   

Като членка на ЕС България не може да си позволи субсидиране, но се търсят начини за подкрепа на организирания туризъм. Министърът припомни, че ведомството е възложило анализ на авторитетната компания „Ърнст енд Янг“ и дори най-консервативният вариант в него показва отличен ефект за местните икономики и държавата от привличането на повече туристи. Анализът ще бъде представен за обществено обсъждане в кратки срокове и с приетите механизми ще дадем ясен сигнал за партньорите си.  Министър Ангелкова обърна внимание, че фокусът сега трябва да падне върху насърчаване на ранните записвания за 2020 г.

Освен това в Закона за туризма сме заложили промени, определящи статута на националните курорти, които  ще определят дейностите и отговорностите на тяхна територия. Там въпреки регистрирания в сравнение с миналата година спад на младежкия туризъм в някои от големите ни курорти като Слънчев бряг и Златни пясъци трябва да развиваме младежкия сегмент и да привличаме младите хора като тенденция.

Министър Ангелкова увери, че ще бъдат насърчавани добрите практики за разширяване крилата на активните сезони чрез по-висока заетост през месеците май, юни и септември, което е от съществено значение за туристическите услуги по Черноморието. Тя посочи, че предложенията се правят, след като е анализиран и положителният опит на други държави в това отношение, сред които Гърция, Хърватия и др.                                                                      

Бизнесът обърна внимание върху необходимостта в момента да се отделят повече средства за реклама на дестинацията. Отбеляза също, че средствата трябва да бъдат насочвани целево към промотиране на туроператорската дейност. Целево ориентираната реклама е и наш фокус, каза министърът и акцентира върху важността да се определят точните таргети в тази дейност.

В момента на хотелите и туроператорите предстои договаряне. До края на август трябва да са направени летателните програми, заяви Григор Фиданов от „Хотелско-мениджърска компания“ ЕООД. Той се спря и върху начините да се покаже потенциалът на България на дисижън мейкърите така, че те да подпомогнат имиджа на страната.

 

Коментари

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Tуризъм

още

Анкета

Одобрявате ли идеята за обратно начисляване на ДДС за плодовете и зеленчуците у нас?

Одобрявате ли идеята за обратно начисляване на ДДС за плодовете и зеленчуците у нас?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.