Хотелиери в Слънчев бряг борят алкохолните турове с опера

  • 12 юни 2013 07:51

  • 1785
  • 1
Хотелиери в Слънчев бряг борят алкохолните турове с опера
©

Необходимо е да се направи сериозен дебат с бранша и да се сложат приоритети пред българския туризъм. Това призова Татяна Буруджиева от БСП във връзка с идеята за забрана на алкохолните турове на летните ни курорти.

Тя смята, че СПА и балнеотуризма е бъдещето на нашата индустрия. За този сезон туровете вече са договорени и не може да бъдат ограничавани, тъй като се очакват по 500 евро от всеки алкохолен турист, каза Буруджиева.

Според шефа на БХРА Благой Рагин собствениците на хотели в Слънчев бряг наблягат на културния туризъм, сключени са договори дори с операта. На въпрос обаче дали хората, които са записали алкохолните турове са проявили интерес към операта той не отговори.

В Слънчев бряг има 600 000 легла, припомни Рагин. В Палма де Майорка са направили улица дълга от един километър и там се прави оборот колкото целия комплекс. В останалата част на града може да се спи спокойно, а туристите се откарват до „улицата на греха“ с влакчета. Рагин призова и да се инвестира в реклама за туризъм. Той цитира и свои френски колеги, които дават пример с Хърватия, които плащат по 100 млн. евро за реклама във Франция, където текат рекламни клипове в парижкото метро и по телевизиите. "Ако платим 100 млн. евро за реклама ще имаме 10 млрд. евро приходи", каза Рагин. Време е сега да се работи за подобряване на имиджа на страната, каза шефът на хотелиерската асоциация.

Последвайте канала на

Novini.bg
1785 1

Свързани новини

Коментари 1

Добави коментар
работещ

2013.07.13 | 18:11

1
Според шефа на БХРА (хотелиерско-ресторантьорска асоциация) Благой Рагин, "Ако платим 100 млн. евро за реклама ще имаме 10 млрд. евро приходи". Пояснявам, какво иска този и онези, които са го изтъпанили да дрънка: ако ОТ ПЛАЩАНИТЕ ОТ НАС ДАНЪЦИ се платят 100 млн. евро за реклама на ЧАСТНИТЕ ХОТЕЛИ И РЕСТОРАНТИ в България, то ТЕ, ЧАСТНИТЕ ХОТЕЛИ И РЕСТОРАНТИ, МОЖЕЛО ДА ПОЛУЧАТ 10 млрд. приходи. Щом така смятат, ТЕ, ЧАСТНИТЕ ХОТЕЛИ И РЕСТОРАНТИ, да финансират рекламна кампания със 100 млн. евро, а НЕ ДА РЕВАТ НА ДЪРЖАВАТА ДА ГИ ИЗВАДИ ОТ ПЛАЩАНИТЕ ОТ НАС ДАНЪЦИ. (Друг въпрос е, дали при 100 млн. за реклама ще им дойдат 10 млрд. приходи, но това НАС НЕ НИ ИНТЕРЕСУВА). ЗА ДВА ДНИ, ТОЗИ ИЗРОД Е ВТОРИЯТ, КОЙТО ПО ИНТЕРНЕТ, ОТ ИМЕТО НА "ТУРИСТИЧЕСКАТА ИНДУСТРИЯ" в България, ПЛАЧЕ ЗА СТОТИЦИ МИЛИОНИ ДЪРЖАВНИ, СЪБРАНИ ОТ НАС ПАРИ, щото малко им били за "реклама" в туризма. В същия тон по една от телевизиите рева и "говорителката" им. Еми, АЙ СИКТИР ОТ НАГЛИ КОМУНИСТИ-ЛАПАЧИ, дето ми се правят на бизнесмени в туризма.

Добави коментар

Водещи новини