Италиански предприемач създаде марката Bunga Bunga

  • 17 октомври 2011 14:12

  • 1103
  • 0
Италиански предприемач създаде марката Bunga Bunga
©

Италиански бизнесмен стартира гама от продукти с качества на афродизиаци, вдъхновени от министър-председателя на Италия Силвио БерлускониСилвио БерлускониСилвио Берлускони - италиански политик и предприемач, собственик на ФК Милан. Роден в Милано на 29.

Карло Пагани е използвал бунга-бунга партитата на италианския лидер, за които се твърди, че са кръстени на негови любими еротични танци, за да създаде гривната Bunga Bunga с качества на афродизиак.

Пагани е регистрирал търговски марки, свързани с фразата и планира в бъдеще да пусне още бельо, олио за тяло, парфюми, колиета и ключодържатели, съобщи Digital Spy.

"Когато видях думите Bunga Bunga, те ми прозвучаха магически", обяснява бизнесменът, цитиран от AFP. "За нас Bunga Bunga има изключително положителен смисъл. Няма никакво политическо значение, означава просто радост от живота. Ние уважаваме всички политици. Дори Берлускони."

Пагани, който е инвестирал 200 000 евро в линията, иска да изпрати на Берлускони някои от своите продукти, за да създаде "световна марка".

Компанията на Берлускони Mediaset е отказала да излъчва реклами за марката Bunga Bunga по своите телевизионни канали.

В момента министър-председателят е подсъдим за това, че е платил за секс на тогава 17-годишната Руби.

Последвайте канала на

Борислава Борисова
1103 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Свързани галерии

Водещи новини