-
03 декември 2014 14:32
- 2642
- 0
Производителите на легендарният боен автомат AK-47 навлизат в света на модата в опита да заобиколят санкциите на Запада върху техните оръжия.
На лъскаво събитие в Москва концернът Калашников представи нов дизайн на оръжието и ново лого в червен и черен цвят във формата на буквата К, а на гостите на събитието бяха раздавани празни пълнители, пише AFP.
Оръжейният производител бе една от компаниите, засегнати от през тази година от санкциите, които Запада наложи заради ролята на Москва в конфликта в Източна Украйна.
Това доведе до замразяването на доставката на до 200 000 автомата за САЩ и Канада, както и до отменянето на рекламна кампания, чието лице щепе да бъде холивудската звезда Стивън Сегал.
Прочети повече ТУК.
Последвайте канала на
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
ПП-ДБ: Балансът между инвестициите в инфраструктурата и в хората е наш приоритет
06 октомври 202415:02
Кой е най-добрият вариант да се определи колко да бъде минималната заплата
06 октомври 202412:55
Пеевски: Призовавам Главчев и кабинета за оказването на помощ за бедствието в Босна и Херцеговина!
06 октомври 202414:35
Пневмококова инфекция и грип: Симптоми, лечение и ваксина
06 октомври 202414:35
Николай Младенов коментира напрежението в Близкия изток
06 октомври 202411:52
Как протича организацията на вота във Валенсия?
06 октомври 202413:54
"Пътна полиция": Не само жените със светли коси, но напоследък масово и мъжете се разсейват
06 октомври 202411:37
Израел нанесе нов удар по южните предградия на Бейрут
06 октомври 202414:28
Ливан с призив да се окаже натиск върху Израел за спиране на огъня
06 октомври 202412:24