Топ сомелиерът Михаил Марковски впечатлен от винената серия Face to Face, представя я пред родния елит

„Казват, че виното е единствената форма на изкуство, която човек може да отпие. И за да е пълно удоволствието днес, чашите ще са пълни с Face to Face, защото това вино също е произведение на изкуството“, с тези думи основателката на “Mishel Art Gallery” Мишел Вълчева откри събитието по повод първата годишнина от създаването на столичната галерия. На събитието присъстваха десетки гости от родния банков, бизнес и шоу и елит. Те останаха очаровани от вината на New Bloom Winery, които бяха представени лично от топ сомелиера на България Михаил Марковски.

В рамките на инициативата гостите посрещнаха творбите на известния пловдивския художник Konstantin, а началото на експозицията даде художникът Хубен Черкелов, който живее и твори в Ню Йорк.

Мишел е интересен и провокативен артист, една от малкото известни и със своето бодиарт изкуство, с което се занимава вече 10 години. Пространството е следващата стъпка в нейната кариерата, поставяща начало на нов етап в творческото й развитие. Двата етажа, съставящи 440 кв.м. предлагат платформа за млади и утвърдени художници и любители.

За изминалите 365 дни динамично пространство на ул. „Кирил и Методий“ се превърна в притегателен център за изложби и различни проекти, съчетаващи изкуства и култура.

В приятната, просторна и светла атмосфера на чаша Face to Face, журналистите на събитието имаха пълната свобода да развихрят творческия си потенциал върху бутилки с вино и да отнесат със себе си своите произведения на изкуството. А Мишел обеща, че рисуването върху бутилки ще стане част от активностите на галерията.

Face to Face (F2F) е вино, създадено от грозде, брано на ръка и отгледано в собствените лозови масиви на винарна New Bloom Winery до град Съединение. Избата е разположена в сърцето на Тракийската низина, обявена за втората най-добра винена дестинация в света от списание Wine Enthusiast. Изборът на точния тероар и идеалните климатични условия позволяват да се разгърне целия сортов потенциал.

 

(в материала има продуктово позициониране)

Коментари

  1. 2020.09.28 | 15:51
    Защо се срамуват да се нарекат българи и да дадат български имена на лозята си (шато?!), а и на виното си. Омръзна ми от превзети сноби с баба на село.
  1. 1

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Медия и реклама

още

Анкета

Бихте ли станали доброволец в COVID отделение, за да подпомогнете семейния бюджет?

Бихте ли станали доброволец в COVID отделение, за да подпомогнете семейния бюджет?

Избрано от Интернет