-
06 юли 2020 17:33
- 568
- 4
Екип от близо 15 българи работи повече от година над уникалния облик на първата собствена национална линия продукти „Брей!“, която Kaufland България представи на пазара. Визията и името, също като продуктите, са вдъхновени изцяло от българските традиции, родното творчество и вкус.
„“Брей!“ е марка продукти, които са точно толкова пъстри и естествени, колкото сме и ние българите. Пъстри и естествени в емоцията си, но категорични в характера. Искахме всеки да усети това от пръв поглед“, споделя Катерина Ушева, маркетинг директор на Kaufland България.
Затова на първо място компанията избира име, което макар и нетрадиционно за продукт, е много типично за българския език. „Брей“ е любимо и традиционно българско възклицание, което присъства в ежедневието на всяко поколение българи и представлява жива връзка с родните корени и произход. То съдържа в себе си едновременно гордост, силно позитивно впечатление и гостоприемство. В допълнение името отлично описва заряда на марката и предимствата на нейните продукти.
Няма нищо случайно и в оформлението на визуалния свят на марката. Той е вдъхновен от родното творчество и българските фолклорни мотиви като шевицата, и представлява връзка с традициите и тяхната модерна интерпретация. Шрифтът на логото е уникален сам по себе си, защото е ръчно изписан и реферира към старинните български ръкописни стилове, широко използвани в различни примери от народното творчество. Триъгълните елементи са разпознаваем мотив от класическите български шевици, като в същото време създават връзка с логото на Kaufland и го правят интегрална част от идентичността на марката.
„Искахме да направим опаковката на всеки вид продукт уникална. Ако се загледате, ще видите, че конкретната визия кореспондира винаги с основната суровина на продукта от марката, който сте избрали“, допълва Ушева.
Освен като визуално оформление, опаковката включва и прозрачна информация за продуктите – от произхода и производителя до описанието на всяка използвана суровина.
Името и цялостната визуална идентичност на марката „Брей!“ Kaufland България разработва и реализира съвместно с екип от българската рекламна агенция Noble Graphics. Музикалното оформление е дело на младия български композитор и продуцент Иван Шопов.
“Работата по този проект беше истинско удоволствие и вдъхновение за екипа, защото освен комуникацията, имахме възможност да участваме в изграждането на бранда „Брей!“ от самото начало. Беше вдъхновяващо да потърсим и да открием, както в българската земя, народ и култура, така и в самите себе си, това, което ни кара да се чувстваме горди с родината си. Потърсихме най-подходящите изразни средства, за да вградим това чувство във всеки елемент на бранда и гордостта от българското стана не просто послание, а неделима част от ДНК-то на „Брей!“, коментира Марсел Леви, творчески директор на Noble Graphics.
„Брей!“ е първата национална собствена линия хранителни продукти на Kaufland България от изцяло български производители. Марката стартира с 61 продукта в 4 категории: млечни и месни продукти, основни храни и напитки, и тестени изделия. Всички те са дело на 20 български производители от 15 региона в страната. Сред тях има както дългогодишни и доверени партньори на Kaufland, така и нови, с които компанията си съдейства за първи път.
„Брей!“ е продължение на стремежа на Kaufland България да утвърждава продуктите с национален вкус и традиционните за българската трапеза рецепти. По този начин компанията подкрепя произведените у нас стоки и предлага качествени български продукти, които родният потребител цени и търси.
За Kaufland
Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 60 хипермаркета в 34 града в страната. Повече информация можете да откриете на www.kaufland.bg.
Последвайте канала на
(платено съобщение)
Свързани новини
Kaufland България представи първата си национална собствена линия продукти „Брей!“ от изцяло български производители
23 юни 202014:43
Български производители осигуряват традиционната великденска трапеза в Kaufland
10 април 202018:35
Поли Генова, Наум Шопов и Теа Минкова избраха текстилните марки на Kaufland от сертифициран био памук
13 февруари 202014:37
Kaufland гарантира високото качество на текстилните си марки с Глобалния стандарт за органичен текстил GOTS
12 февруари 202016:02
Kaufland България представя ексклузивна спортна колекция от рециклирана пластмаса
06 януари 202010:18
Kaufland България събира луксозни предложения от 5 континента в специалната си празнична брошура
20 декември 201914:45
Kaufland България представи собствената си марка прясно месо „Шеф Месар“ с гарантирано качество от TÜV Nord България
28 август 202016:00
Салах отговори на поредните критики на Карагър: Започвам да мисля, че си обсебен от мен
Милан триумфира със Суперкупата след велик обрат в паметно дерби с Интер
ЦСКА - София чака минимум двама нови в Турция, селекцията на “червените” може и да е доста сериозна
Реал Мадрид записа най-голямата си победа през сезона
"Червените" започнаха подготовка с тичане и прегледи
Балкан нанесе първо поражение на Академик в Пловдив, но загуби Андрей Иванов
Коментари 4
Добави2020.07.06 | 19:12
2020.07.06 | 18:43
2020.07.06 | 18:58
Добави коментар
Водещи новини
Георги Ганев коментира Бюджет 2025 и проблем ли е за ДБ личността на Росен Желязков
07 януари 202509:06
Искрен Митев: Гражданите са избрали да няма стабилно мнозинство
07 януари 202508:25
Аркади Шарков: Ефективността на здравеопазването зависи и от пациента, не само от държавата
07 януари 202507:46
Икономистът Георги Ангелов за неприетия бюджет: Пенсиите за януари ще са като тези през декември
07 януари 202508:49
Плугчиева: Всички условия, които са поставили от ДБ, са били приети и уважени от ГЕРБ
07 януари 202507:50
Драганов: Алгоритъмът за виртуална опашка няма да се възобнови след ремонта на „Дунав мост“
07 януари 202508:26
Шенген: Могат ли деца да излязат сами зад граница?
07 януари 202508:40
Футболистът на ЦСКА за мъжа, който го намушка: Не беше само пиян, но и под влиянието на наркотици
07 януари 202508:42
Мъж намери застреляна бременна сърна пред къщата си в Трънско
07 януари 202507:48
2020.07.06 | 19:29