Онлайн рекламата у нас бележи ръст от 27%

  • 31 март 2017 10:30

  • 1678
  • 0
Онлайн рекламата у нас бележи ръст от 27%
© Gettyimages

През 2016 година онлайн пазарът у нас е отбелязал ръст от 27%, като нетните приходи от реклама са достигнали 87 милиона лева. Това стана ясно от обявения доклад за онлайн реклама на IAB България (The Interactive Advertising Bureau) по време на седмия годишен IAB Forum, който отново събира специалисти от дигиталния бранш у нас.

Резултатите показват, че онлайн рекламата в България продължава да расте. За сравнение ръстът за 2015 година е бил 22%.

Тази година най-голям скок отбелязва мобилната реклама, която е нараснала с 85% и е генерирала 2,7 милиона лева нетни приходи. „2016 година беше рекордна за онлайн индустрията в България. Резултатите надхвърлиха моите очаквания и не е учудващо, че мобилната реклама е отбелязала такова увеличение – човек поглежда своя телефон средно около 150 пъти на ден, което нормално води и до засилен интерес на рекламодателите към този сегмент“, коментира резултатите от проучването, Христо Христов, председател на IAB България, предаде Дарик.

Традиционно най-голям дял от общите нетни приходи за интернет реклама продължава да държи дисплей рекламата с 25%. Приходите от видео реклама на локалния пазар пък са се увеличили със 7% и това е генерирало 6,8 милиона лева нетни приходи.

Последвайте канала на

Мая Йорданова
1678 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини