Пощенска банка предлага иновативни пенсионно-осигурителни финансови решения на своите клиенти в партньорство с ПОК "Доверие"

  • 22 октомври 2021 09:40

  • 3005
  • 1
Пощенска банка предлага иновативни пенсионно-осигурителни финансови решения на своите клиенти в партньорство с ПОК "Доверие"
©

Стремежът на Пощенска банка винаги е бил да даде възможно най-добрите индивидуални финансови решения на клиентите си. Това включва и поглед напред в бъдещето - към времето, в което ще се наслаждаваме на почивка, която освен заслужена, трябва да бъде и достойна. Дори и за някои да изглежда далече, животът след пенсиониране е нещо, за което си струва да помислим още сега. Осигуряването на ресурси за качествен живот в този период е израз на финансовото здраве и благополучие на всеки човек. Затова Пощенска банка обедини усилия с ПОК „Доверие“, която е част от „Виена Иншурънс Груп“ – един от водещите международни застрахователи. Двете компании подписаха договор за мащабно стратегическо партньорство, което има за цел да предложи на клиентите им достъп до едни от най-иновативните банкови и пенсионно-осигурителни решения на пазара.

Точният момент да започнем да спестяваме за пенсионна възраст

Много малко млади хора си задават въпроси като „Как искам да живея, когато се пенсионирам?“, „Как да постигна висок стандарт през целия си живот?“. Правилната стратегия за спестяване за пенсионна възраст обаче е „колкото по-рано, толкова по-добре“. Според редица финансови експерти точният момент човек да започне своите спестявания е, когато започне да изкарва собствени средства. Има просто и логично обяснение за това. Ако например 25-годишният Иван започне да спестява по 1000 лв. на година в доброволен пенсионен фонд в продължение на 10 години и след това престане да спестява, той ще разполага с 11 987 лв., когато е на 35 години, а на 65 години тази сума ще се е повишила до 38 878 лв. благодарение на реализирания доход от инвестициите на фонда. В същото време Георги, който е започнал да спестява същата сума на 35 години за период от 10 години и след това спре, на 65 години ще разполага само с 26 265 лв. Примерът е направен при средногодишна доходност от 4%.

Осигуряване в доброволен пенсионен фонд (ДПФ)

Осигуряването в доброволен пенсионен фонд (ДПФ) с лични вноски е една от най-добрите форми за дългосрочно спестяване в България. То не е задължително, но ни дава възможност да се погрижим сами за жизнения си стандарт след пенсиониране. В доброволен фонд може да спестява всеки, навършил 16 г. Размерът на вноската, както и периодичността на осигуряване определяме ние и можем да ги променяме по всяко време без допълнителни условия и такси. Вноските, натрупани в личната ни партида, се инвестират от пенсионното дружество и реализираният доход се разпределя върху тях. При нужда можем да изтеглим реализирания доход, без да дължим данъци за това. Можем също така да изтеглим част или цялата натрупана по партидата сума преди настъпване на осигурителен случай и ако в тази ситуация на входа е използвана данъчна преференция, дължимият данък върху изтеглените вноски се възстановява. Осигуряването в ДПФ ни дава право на пожизнена или срочна пенсия за старост, пенсия за инвалидност при трайно намалена работоспособност, както и на наследствена пенсия, която се изплаща на посочено от нас ползващо лице или наш наследник.

Предимствата на ПОК „Доверие“, които важат и за клиентите на Пощенска банка

ПОК „Доверие“ предлага разумно и ефективно управление на парите ни, като информацията за това къде са инвестирани нашите средства, при какъв риск и каква е стойността на един дял, можем да проследим на сайта на компанията. Разполагаме с директен и сигурен достъп до актуални данни за партидата си чрез електронния портал „Моето Доверие“. Възползваме се от по-ниски по размер такси от всяка вноска при дългосрочно спестяване с месечни или периодични вноски. Друго предимство е и възможността за по-ниска по размер такса при еднократни вноски, като намалението зависи от размера на самата вноска в доброволния пенсионен фонд, управляван от ПОК „Доверие“. Разбира се, обслужването е дигитализирано и на разположение винаги са високоспециализирани експерти по всички въпроси, свързани с пенсионно осигуряване, работещи в националната клонова мрежа на ПОК „Доверие“.

Благодарение на партньорството клиентите на Пощенска банка могат бързо, лесно и удобно да сключат своя първи договор за допълнително доброволно и/или допълнително задължително пенсионно осигуряване, както и да прехвърлят натрупаните в друг доброволен, универсален и/или професионален фонд средства към фонд, управляван от ПОК „Доверие“. Обща информация за предлаганите от банката продукти на ПОК „Доверие“ може да се получи и от Центъра за обслужване на клиенти на Пощенска банка на кратък номер: *7224.

(платено съобщение )

Novini.bg
3005 1

Свързани новини

Коментари 1

Добави коментар
Реалиста

2021.10.22 | 10:43

1
Хванете се на тази въдица и после апартамент Ви ще бъде собственост на банката.

Добави коментар

Водещи новини