"Топлофикация София" ЕАД е възстановила на потребителите 24 милиона лева от намалението на цената

  • 17 август 2020 15:46

  • 952
  • 4
"Топлофикация София" ЕАД е възстановила на потребителите 24 милиона лева от намалението на цената
© pixabay

"Топлофикация София" ЕАД вече е възстановила 24 милиона лева на своите потребители от ретроактивното намаление на цената на топлинната енергия, съобщиха от дружеството.

Към 17 август чрез прихващане на сметките за юни са върнати над 10 млн. лв., а със сметките за юли и годишните изравнителни сметки - още 13,8 млн. лв.

"Топлофикация София": Дружеството продава 100% от произведената електроенергия напълно прозрачно на Българска независима енергийна борса

Остават за възстановяване още 12 798 316 млн. лв., с които ще бъдат прихванати бъдещи сметки на потребителите. Топлинните счетоводители са предали изравнителните сметки за парно и топла вода. На тази база "Топлофикация София" ЕАД е изготвила общите фактури за потребената топлинна енергия за периода 1 май 2019 г. - 30 април 2020 г.

От днес те са достъпни на интернет страницата на дружеството и в центровете за обслужване на клиенти, посочват от топлофикационното дружество. Предвид ретроактивното намаление на цената на топлинната енергия за периода 1 юли 2019 г. - 31 март 2020 г. и с оглед предоставяне на цялостна информация на потребителите за изчислението на сметките в съобщенията към общите фактури на потребителите са посочени ценовите периоди и съответната цена на топлинната енергия без ДДС, фактурираните количества топлинна енергия по старата цена и изравнение на потреблението по новата, по-ниска цена.

Така клиентите ще могат да видят какво е общото им реално потребление за периода 1 май 2019 г. - 30 април 2020 г., се посочва в съобщението.

Последвайте канала на

Мая Йорданова
952 4

Свързани новини

Коментари 4

Добави коментар
Lilia Mautner

2020.08.19 | 15:32

4
Публикацията е написана оптимистично,но реалноста е друга!! Живея в р-н Оборище, имам три имота ,плащам на равни вноски , , лоялен клиент съм и от три месец не получам от дружеството дори съобщения.Така аз не мога да проверя нито консумацията си на топлинна енергия,нито остойностяването й. Плащам чрез електроно банкиране .През м. юни и на мен ми начислиха разходи само за дяловото разпределение,както на почти всички абонати в София. Изненадата е ,че за този месец са ми начислени като задължение и за трите имота от Топлофикация доста високи суми без да съм наясно защо и за какво!? Сумите са и много по- високи от досегашните ми при по- ниските цени??? и при намалено потребление. В тази връзка питам "Това ли означава прозрачно "възстановяване на суми!" "и така ли е! Аз лично ще подам жалби до държавния и до столичния омбусман, за да мога чрез тях да получа отговор на въпросите си и за да си потърся правата да бъда информирана колко ,на каква цена и за каква услуга плащам на топлофикационото дружество !?!

2020.08.18 | 08:26

3
Невероятно долна и гнусна лъжа!
Witch

2020.08.17 | 16:27

1
Долнопробна лъжа! Ако наистина искаха да върнат парите на гражданите, трябваше да ги прихванат от изравнителните сметки, които са единствените реални сметки, а не от юнските, които са фиктивни. Това че за юни не сме платили нищо не значи, защото при изравнителите сметки догодина използваната енергия през юни ще бъде калкулирана. Безсрамници!!!

2020.08.17 | 19:28

2
да, след като надуха сметките през март и април и прибраха повече 50 млн. лв, след това върнаха 24 млн. А къде отидоха 26-те млн?!

Добави коментар

Водещи новини