Пощенска банка подписа споразумение с ББР за участие в Програмата за портфейлни гаранции в подкрепа на ликвидността на микро-, малки и средни предприятия, пострадали от извънредната ситуация и епидемията от COVID-19

Пощенска банка подписа споразумение с Българската банка за развитие (ББР), с което се включва в програмата ѝ за портфейлни гаранции в подкрепа на ликвидността на микро-, малки и средни предприятия, пострадали от извънредната ситуация и епидемията от СOVID-19.

Гаранционната програма, която е част от правителствените антикризисни мерки, е с бюджет от 500 млн. лв. Кредитите, които ще се отпускат по нея, ще бъдат в размер до 300 хил. лв. на ниво кредитополучател и свързаните с него лица, като ББР ще гарантира до 80% от тях. Лихвите ще бъдат съобразени с икономическата ситуация в страната и кредитния профил на кредитополучателя. Пощенска банка превежда на ББР гаранционна такса, съгласно одобрението на Европейската комисия, която се начислява от банката и се дължи от кредитополучателите за предоставяната от ББР гаранция.

В програмата могат да бъдат включени компании от всички сектори, като се очаква от мярката да се възползват предимно фирми от най-засегнатите области – търговия, услуги, транспорт и логистика, туризъм, хотелиерство и ресторантьорство. Целта е запазването на заетостта и икономическата стабилност в ситуация на спад в икономическата активност, затваряне на предприятия, междуфирмена и публична задлъжнялост.

Чрез подписаното споразумение Пощенска банка ще може да включва в програмата с гаранционно покритие от ББР както нови, така и съществуващи кредити. Условието е фирмите да отговарят на поне едно от следните изисквания:

- Спад на оборота след първото тримесечие на 2020 г. спрямо същия период в 2019 г.;

- Наличие на вземания от клиенти, които не са получени, също и суми, неразплатени към доставчици след 1 март 2020 г.;

- Да имат отменени договори за износ или прекратени доставки от внос от началото на годината;

- Случаи на болест и самоизолация на служителите, общо намаление на броя на заетите лица, затворени производствени съоръжения, помещения и офиси.

„Нашите бизнес клиенти ще имат възможност да се възползват от кредити, които ще се отпускат при намалени изисквания за обезпечение – не повече от 20% от размера на търсеното финансиране, като се предвижда също така възможност за ползване на гратисен период. От съществено значение е фактът, че мярката е отворена за всички сектори и ще се прилага на цялата територия на Република България. За нас отличното клиентско обслужване винаги е стояло в основата на корпоративната ни философия и всекидневно се стремим да усъвършенстваме собствените си продукти, за да бъдат в услуга на останалите бизнес организации в страната. Партньорството с Българската банка за развитие е стъпка, с която показваме, че стоим плътно до своите клиенти и техните потребности дори в трудни моменти, а така също и че активно подкрепяме мерките за справяне с последиците от пандемията COVID-19“, посочват от Пощенска банка.

Клиентите на финансовата институция ще имат възможност да избират между различни варианти за финансиране.

Повече информация за предлаганите бизнес продукти можете да научите на www.postbank.bg, в специализираните центрове на Пощенска банка – „Банкиране малък бизнес“, в Корпоративните бизнес центрове, както и в отдел „Корпоративно банкиране“, Централно управление.

(платено съобщение)

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Финанси

още

Анкета

Ще изберете ли Черноморието тази година?

Ще изберете ли Черноморието тази година?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.