Пощенска банка бе удостоена с награда от Western Union за устойчив бизнес растеж

Пощенска банка получи специалната награда за „Устойчив бизнес растеж 2018“ от световния лидер в сферата на международните парични преводи Western Union. Банката бе отличена за развитието на платежните услуги в страната сред всички финансови институции, с които Western Union си партнира в България. Наградата се присъжда за издържания и професионален подход, познанията, усърдната работа и цялостния принос на Пощенска банка за развитието на бизнеса в България, заявяват от Western Union Regional Business Team Bulgaria.

Пощенска банка е лидер в предлагането на разплащателните услуги на международната организация сред банките в България. През последните години броят на офисите в мрежата на банката, които предлагат паричните преводи на Western Union, нарасна три пъти до над 400 локации. Пощенска банка е единствената финансова институция в България, предлагаща на своите клиенти възможност за получаване на паричен превод директно на банкомат. Услугата е удобна, лесна и достъпна 24 часа, 7 дни в седмицата и важи за преводи от всички държави, в които Western Union оперира. За целта получателят на Western Union превод трябва да има дебитна карта, издадена от банката. В момента клиентите на Пощенска банка могат да се възползват от услугата на над 500 банкомата в цялата страна.

„В динамичния свят, в който живеем и работим, за нас е изключително важно да помагаме на клиентите си бързо и лесно да получават и превеждат средства от и към всяка точка на света. Горди сме, че за поредна година сме отличени като водещ партньор на световния лидер в паричните преводи Western Union в България. Като една от най-бързо развиващите се банки на пазара ние се стремим да предлагаме различни възможности, за да улесним клиентите си, като им осигуряваме достъп до глобалната мрежа на Western Union от все повече локации. Тепърва ще продължим да работим в тази посока чрез още по-широката клонова мрежа, която Пощенска банка вече управлява след успешното обединение с Банка Пиреос България“, коментираха от Пощенска банка по повод отличието.

Това е трета поредна награда, която банката получава от Western Union, първото отличие бе за „Бизнес развитие за 2016“. То бе присъдено за високото качество на предлаганите услуги във всички клонове на финансовата институция в страната и за отчетения ръст на трансакциите. Пощенска банка спечели втората специална награда за иновации през 2017 г. като признание за възможността за получаване на парични преводи от Western Union чрез всички банкомати на Пощенска банка в България.

Western Union е услуга, улесняваща изпращането и получаването на пари навсякъде по света чрез бързи, надеждни и достъпни парични преводи. Компанията работи с мрежа от над 525 000 агентски локации в над 200 държави и територии. Услугите, предлагани от Пощенска банка и Western Union, са парични преводи от чужбина към България, парични преводи от България към чужбина и парични преводи в страната. Повече информация за услугите на Western Union може да намерите на интернет страницата на Пощенска банка (www.postbank.bg).

 

(платено съобщение)

Коментари

  1. 2020.02.04 | 12:40

    Безспорно най-тъпата банка

  2. 2020.01.17 | 00:46

    Банките са машини на времето с тях обикновенният гражданин може да пътува във времевия континиум и да харчи още неизкарани пари в днешно време - е тва още не го е измислила Физиката /коментар за Учените от БАН/ :))) Иначе казано - нашите избори днес ще определят бъдещето ни!

  3. 2020.01.16 | 12:11

    Може да им връчат и награда за най-много доведени до фалит физически лица.

  1. 1

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Финанси

още

Анкета

Каква заплата получавате?

Каква заплата получавате?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.