Апликацията EVA Postbank дава отговор на въпроси за придобиването на Банка Пиреос България

EVA Postbank е първото мобилно банково приложение у нас с функция „live chat“, създадено специално по повод придобиването на Банка Пиреос България, в полза както на клиентите от Банка Пиреос в процеса на присъединяване, така и на настоящите клиенти на Пощенска банка. Модерната интерактивна апликация, без аналог на пазара, е част от стратегията на Пощенска банка да подобрява и надгражда дигиталните решения, които предлага. От ключово значение за банката е да предоставя удобни начини на обслужване на своите клиенти, съобразени с динамичното им ежедневие и техните нужди по всяко време, независимо къде се намират.

EVA Postbank e виртуален съветник, който живее в телефона на клиента и може да съдейства с отговори на най-често срещаните въпроси по ползването на продукти и услуги от банката, въпроси, свързани с обединението на двете банки, локация на най-близки офиси и банкомати и много други. За повече информация и допълнителна консултация ЕVA Postbank насочва клиентите да се свържат с експерт от банката, посредством функцията „live chat“.

„В момента сме в процес на юридическо и оперативно обединение с Банка Пиреос България. Тази последна стъпка е важна не само за нас, но и за клиентите на Банка Пиреос. Точната и навременно предоставена информация за промените като цяло и по продуктите, които потребителите използват, е съществена част от нашите усилия да направим този процес по-улеснен и удобен за тях, а новото мобилно приложение EVA Postbank е един от инструментите, с които разполагаме. Чрез него те могат да намерят отговор на своите въпроси както за ежедневното си банкиране, така и за предстоящите промени за тях като клиенти на една по-голяма банкова институция“, коментират от Пощенска банка.

EVA Postbank е иновативен комуникационен канал, чрез който клиентите на Банка Пиреос България ще могат по най-удобния и бърз за тях начин да се информират 24/7 за най-често задаваните въпроси – от промяна на IBAN, промени по продукти и услуги, до съвети за ежедневно банкиране.

Уникалната апликация е изключително полезна и за настоящи клиенти на Пощенска банка. Тя им предоставя синтезирано информация за продуктите и услугите, които банката предлага, кредитни калкулатори с възможност за онлайн кандидатстване, както и полезни съвети, в случай че клиент изгуби банковата си карта, ако тя е задържана от банкомат, ако забрави потребителското име или паролата за интернет банкирането си, ПИН кода на своята дебитна или кредитна карта и много други. За първи път в банково приложение клиентите имат възможност и да се обърнат в чат на живо (live chat) към консултант от Пощенска банка, от когото да получат допълнителна информация.

„Анализът ни показа, че хората предпочитат да бъдат консултирани онлайн. През последните години в нашата банка двойно се увеличи съотношението на извършени операции в онлайн среда спрямо тези в клоновете. Затова през 2018 г. пуснахме първия банков кредитен чатбот у нас – EVA (Electronic Virtual Assistant), който предоставя полезна информация в приложението Facebook Messenger. Отчетохме средно на ден по повече от 100 разговора на потребители с чатбота EVA. Този тип виртуални асистенти са водещ избор за хората, които търсят бърз, лесен и неформален контакт с банката си 24/7. В крак с тенденцията за дигитализация на услугите и познавайки стила на нашите клиенти, въвеждаме мобилната апликация, която сме сигурни, че ще се превърне в техния персонален виртуален съветник. С приложението правим още една стъпка напред в желанието си да създадем нов стандарт на модерно и дигитално банково обслужване, залагайки на отличното клиентско изживяване“, допълват още от Пощенска банка.

Приложението EVA Postbank е създадено за смарт телефони с операционни системи Android и iOS и може да бъде изтеглено безплатно от Google Play и App Store.

 

 

(в материала има продуктово позициониране)

Коментари

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Финанси

още

Анкета

Големи ли ще са загубите за туризма след фалита на „Астрал Холидейз“?

Големи ли ще са загубите за туризма след фалита на „Астрал Холидейз“?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.