-
18 септември 2019 11:47
- 584
- 0
EVA Postbank е първото мобилно банково приложение у нас с функция „live chat“, създадено специално по повод придобиването на Банка Пиреос България, в полза както на клиентите от Банка Пиреос в процеса на присъединяване, така и на настоящите клиенти на Пощенска банка. Модерната интерактивна апликация, без аналог на пазара, е част от стратегията на Пощенска банка да подобрява и надгражда дигиталните решения, които предлага. От ключово значение за банката е да предоставя удобни начини на обслужване на своите клиенти, съобразени с динамичното им ежедневие и техните нужди по всяко време, независимо къде се намират.
EVA Postbank e виртуален съветник, който живее в телефона на клиента и може да съдейства с отговори на най-често срещаните въпроси по ползването на продукти и услуги от банката, въпроси, свързани с обединението на двете банки, локация на най-близки офиси и банкомати и много други. За повече информация и допълнителна консултация ЕVA Postbank насочва клиентите да се свържат с експерт от банката, посредством функцията „live chat“.
„В момента сме в процес на юридическо и оперативно обединение с Банка Пиреос България. Тази последна стъпка е важна не само за нас, но и за клиентите на Банка Пиреос. Точната и навременно предоставена информация за промените като цяло и по продуктите, които потребителите използват, е съществена част от нашите усилия да направим този процес по-улеснен и удобен за тях, а новото мобилно приложение EVA Postbank е един от инструментите, с които разполагаме. Чрез него те могат да намерят отговор на своите въпроси както за ежедневното си банкиране, така и за предстоящите промени за тях като клиенти на една по-голяма банкова институция“, коментират от Пощенска банка.
EVA Postbank е иновативен комуникационен канал, чрез който клиентите на Банка Пиреос България ще могат по най-удобния и бърз за тях начин да се информират 24/7 за най-често задаваните въпроси – от промяна на IBAN, промени по продукти и услуги, до съвети за ежедневно банкиране.
Уникалната апликация е изключително полезна и за настоящи клиенти на Пощенска банка. Тя им предоставя синтезирано информация за продуктите и услугите, които банката предлага, кредитни калкулатори с възможност за онлайн кандидатстване, както и полезни съвети, в случай че клиент изгуби банковата си карта, ако тя е задържана от банкомат, ако забрави потребителското име или паролата за интернет банкирането си, ПИН кода на своята дебитна или кредитна карта и много други. За първи път в банково приложение клиентите имат възможност и да се обърнат в чат на живо (live chat) към консултант от Пощенска банка, от когото да получат допълнителна информация.
„Анализът ни показа, че хората предпочитат да бъдат консултирани онлайн. През последните години в нашата банка двойно се увеличи съотношението на извършени операции в онлайн среда спрямо тези в клоновете. Затова през 2018 г. пуснахме първия банков кредитен чатбот у нас – EVA (Electronic Virtual Assistant), който предоставя полезна информация в приложението Facebook Messenger. Отчетохме средно на ден по повече от 100 разговора на потребители с чатбота EVA. Този тип виртуални асистенти са водещ избор за хората, които търсят бърз, лесен и неформален контакт с банката си 24/7. В крак с тенденцията за дигитализация на услугите и познавайки стила на нашите клиенти, въвеждаме мобилната апликация, която сме сигурни, че ще се превърне в техния персонален виртуален съветник. С приложението правим още една стъпка напред в желанието си да създадем нов стандарт на модерно и дигитално банково обслужване, залагайки на отличното клиентско изживяване“, допълват още от Пощенска банка.
Приложението EVA Postbank е създадено за смарт телефони с операционни системи Android и iOS и може да бъде изтеглено безплатно от Google Play и App Store.
Последвайте канала на
(в материала има продуктово позициониране)
Свързани новини
Пощенска банка осигури 10 стипендии за обучение в СофтУни
30 август 201914:57
Пощенска банка обнови екопътека на Витоша
29 юли 201916:40
Пощенска банка очаква нови таланти в стажантската си програма
15 юли 201913:16
Пощенска банка: най-добра в банкирането на дребно у нас за втора поредна година
10 юли 201911:38
Пощенска банка разширява мрежата си от центрове ''Моменто'' в страната
25 юни 201914:51
Postbank Business Run 2019 събра над 11 000 лева в подкрепа на две каузи
03 юни 201916:02
Българите отделят повече средства за рефинансиране на стари задължения, отколкото за дома или автомобила
30 януари 202012:09
Ботев се върна на победния път след силно второ полувреме срещу Локо (София)
Арда уверено крачи към челните позиции след комфортен успех над Ботев (Враца)
Везенков и Фурние вдъхновиха Олимпиакос в голямото гръцко дерби
Генчев: Мачът е изключително важен за нас, за да си върнем поне малко от позагубеното самочувствие
Майкъла: Бихме ЦСКА 1948, но този отбор не е критерий! Левски само ще се снима с титлата
Ботев с изявление за Зингаревич, входира писмо до две институции
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Георг Георгиев към ПП-ДБ: Сега компромисът е на върха на копието и за него ще трябва да се преборите
08 ноември 202421:32
Ивайло Мирчев, ДБ: Бездействието на полицията пред Народния театър беше умишлено режисирано, същото беше в "Росенец" преди 4 години
08 ноември 202421:28
Бурни аплодисменти за Джон Малкович, залата е пълна
08 ноември 202420:11
"В културата няма място за политика, но в политиката има спешна нужда от култура"
08 ноември 202420:18
Кирил Петков: Хора, не можем да се будим в държава с купени избори и да гледаме подобни нахлувания в Народния театър!
08 ноември 202419:04
Атаката срещу Народния театър
08 ноември 202418:44
Доц. Киселова: Видя се кой от Радев и Пеевски е по-опасен
08 ноември 202419:03
Джон Малкович: Всички неща, които се казват за пиесата, нямат нищо общо със самата нея, а с българската тема за политическата власт
08 ноември 202419:39
TIME: Посланието на Путин за Украйна е: "Ако искате споразумение, ще пълзите за него на колене“
08 ноември 202419:58