Пощенска банка: най-добра в банкирането на дребно у нас за втора поредна година

Пощенска банка за втора поредна година е отличена като най-добра в банкирането на дребно в България. Наградата е от престижния конкурс World Finance Banking Awards 2019, организиран от World Finance Magazine – авторитетно издание, което следи и анализира финансовата индустрия, международния бизнес и икономика.

Признанието е за иновативния и устойчив модел на банкиране на дребно на Пощенска банка, разработените от нея модерни продукти и услуги, широката клонова мрежа в цялата страна, алтернативни канали за комуникация и многобройни възможности за професионална финансова консултация от нейните експерти.

„Приемаме високата и обективна оценка от World Finance Magazine като поредно доказателство, че се развиваме в правилната посока, за да бъдем още по-добри за нашите клиенти. Стратегията ни е да сме близо до тях, за да им предложим персонализиран подход и индивидуални решения, които отговарят конкретно на техните потребности. Иновациите са нашето най-конкурентно предимство – въвеждаме нова концепция за клоновете ни, които стават все „по-дигитални“, със зони за самообслужване и разнообразни възможности за консултация, надграждаме дигиталните си канали за банкиране, пускаме иновативни продукти и услуги, като първия банков кредитен чатбот EVA и др. Те, в съчетание с отличното ни обслужване, предоставят на потребителите уникално изживяване, което е отчетено и в класацията на World Finance Magazine“, коментират от Пощенска банка.

През 2018 г. Пощенска банка постига високи резултати във всички сектори на своята дейност и отчита една изключително успешна година. Ръстът в продажбите на жилищни и потребителски кредити е около 40%, като кредитният ѝ портфейл към граждани и домакинства за миналата година се повишава с 212 млн. лв. Реализиран е и рекорден ръст на годишна база в продажбите на кредитни карти  ̶  над 30%, като в допълнение сериозно се повишава честотата на използването им. Клиентите на банката с кредитни карти получават висока добавена стойност – чрез програмата „Моите награди“ (My Rewards), по която са раздадени близо 2 милиона лева под формата на парични награди, както и с достъп до атрактивни допълнителни предложения и партньорства.

Тенденцията дигиталните канали на банката да бъдат предпочитаният начин за извършване на ежедневни банкови операции продължава. Все повече клиенти използват смартфоните си, за да банкират активно. Над 74% е ръстът на потребителите, които се възползват от предимствата на мобилното банкиране (m-Postbank), а трансакциите през този канал нарастват със 105% на годишна база.

През 2019 г. е стартиран процес на цялостна промяна на концепцията на широката клонова мрежа на Пощенска банка, чиито офиси стават „по-дигитални“, за да предлагат още по-добро клиентско изживяване и модерни услуги.

Сред иновативните услуги за потребителите, които отличават институцията, са първият банков кредитен чатбот у нас ̶ EVA, който консултира клиенти във Facebook Messenger 24/7, възможността за издаване на дебитни карти само за няколко минути, допълнителните отстъпки и парични бонуси чрез сметката за заплата „Супер сметк@”, преводите на Western Union директно на нейни банкомати, мобилните банкови експерти, които консултират клиентите в предварително заявено време и на място и др.

Пощенска банка е член на регионалната Юробанк Груп, с канадски и американски фондове като основни акционери, като от 2010 г. досега Групата многократно е печелила награди в категорията „Най-добра банка в частното банкиране“ и в категорията „Най-добра банка в банкирането на дребно“ от World Finance Magazine. Банките в групата са сред най-награждаваните в различни категории и в тазгодишното издание на класацията.

Победителите в конкурса се определят след гласуване на читателите на списанието и след задълбочен експертен анализ, като покриват различни критерии, сред които въведени иновации, постижения и стратегия за развитие. Носителите на тазгодишните награди в различните категории на конкурса са банки, които успешно използват новите технологии, за да направят услугите си още по-удобни за потребителите.

World Finance Magazine е тримесечно печатно и онлайн списание, което осигурява цялостен обхват и анализ на финансовата индустрия, международния бизнес и световната икономика от 2014 г. насам. Списанието, издавано от компанията World News Media в Лондон, е насочено към аудитория от професионалисти в областта на финансите, корпоративни и частни инвеститори, като обхваща широк спектър от теми за банковото и застрахователното управление.

 

(в материала има продуктово позициониране)

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Финанси

още

Анкета

Успешен ли ще е летният туристически сезон?

Успешен ли ще е летният туристически сезон?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.