-
10 юли 2019 11:38
- 409
- 0
Пощенска банка за втора поредна година е отличена като най-добра в банкирането на дребно в България. Наградата е от престижния конкурс World Finance Banking Awards 2019, организиран от World Finance Magazine – авторитетно издание, което следи и анализира финансовата индустрия, международния бизнес и икономика.
Признанието е за иновативния и устойчив модел на банкиране на дребно на Пощенска банка, разработените от нея модерни продукти и услуги, широката клонова мрежа в цялата страна, алтернативни канали за комуникация и многобройни възможности за професионална финансова консултация от нейните експерти.
„Приемаме високата и обективна оценка от World Finance Magazine като поредно доказателство, че се развиваме в правилната посока, за да бъдем още по-добри за нашите клиенти. Стратегията ни е да сме близо до тях, за да им предложим персонализиран подход и индивидуални решения, които отговарят конкретно на техните потребности. Иновациите са нашето най-конкурентно предимство – въвеждаме нова концепция за клоновете ни, които стават все „по-дигитални“, със зони за самообслужване и разнообразни възможности за консултация, надграждаме дигиталните си канали за банкиране, пускаме иновативни продукти и услуги, като първия банков кредитен чатбот EVA и др. Те, в съчетание с отличното ни обслужване, предоставят на потребителите уникално изживяване, което е отчетено и в класацията на World Finance Magazine“, коментират от Пощенска банка.
През 2018 г. Пощенска банка постига високи резултати във всички сектори на своята дейност и отчита една изключително успешна година. Ръстът в продажбите на жилищни и потребителски кредити е около 40%, като кредитният ѝ портфейл към граждани и домакинства за миналата година се повишава с 212 млн. лв. Реализиран е и рекорден ръст на годишна база в продажбите на кредитни карти ̶ над 30%, като в допълнение сериозно се повишава честотата на използването им. Клиентите на банката с кредитни карти получават висока добавена стойност – чрез програмата „Моите награди“ (My Rewards), по която са раздадени близо 2 милиона лева под формата на парични награди, както и с достъп до атрактивни допълнителни предложения и партньорства.
Тенденцията дигиталните канали на банката да бъдат предпочитаният начин за извършване на ежедневни банкови операции продължава. Все повече клиенти използват смартфоните си, за да банкират активно. Над 74% е ръстът на потребителите, които се възползват от предимствата на мобилното банкиране (m-Postbank), а трансакциите през този канал нарастват със 105% на годишна база.
През 2019 г. е стартиран процес на цялостна промяна на концепцията на широката клонова мрежа на Пощенска банка, чиито офиси стават „по-дигитални“, за да предлагат още по-добро клиентско изживяване и модерни услуги.
Сред иновативните услуги за потребителите, които отличават институцията, са първият банков кредитен чатбот у нас ̶ EVA, който консултира клиенти във Facebook Messenger 24/7, възможността за издаване на дебитни карти само за няколко минути, допълнителните отстъпки и парични бонуси чрез сметката за заплата „Супер сметк@”, преводите на Western Union директно на нейни банкомати, мобилните банкови експерти, които консултират клиентите в предварително заявено време и на място и др.
Пощенска банка е член на регионалната Юробанк Груп, с канадски и американски фондове като основни акционери, като от 2010 г. досега Групата многократно е печелила награди в категорията „Най-добра банка в частното банкиране“ и в категорията „Най-добра банка в банкирането на дребно“ от World Finance Magazine. Банките в групата са сред най-награждаваните в различни категории и в тазгодишното издание на класацията.
Победителите в конкурса се определят след гласуване на читателите на списанието и след задълбочен експертен анализ, като покриват различни критерии, сред които въведени иновации, постижения и стратегия за развитие. Носителите на тазгодишните награди в различните категории на конкурса са банки, които успешно използват новите технологии, за да направят услугите си още по-удобни за потребителите.
World Finance Magazine е тримесечно печатно и онлайн списание, което осигурява цялостен обхват и анализ на финансовата индустрия, международния бизнес и световната икономика от 2014 г. насам. Списанието, издавано от компанията World News Media в Лондон, е насочено към аудитория от професионалисти в областта на финансите, корпоративни и частни инвеститори, като обхваща широк спектър от теми за банковото и застрахователното управление.
Последвайте канала на
(в материала има продуктово позициониране)
Свързани новини
Пощенска банка разширява мрежата си от центрове ''Моменто'' в страната
25 юни 201914:51
Пощенска банка изкупи акциите на Банка Пиреос България
14 юни 201911:34
Пощенска банка и ClaimCompass с дигитално решение за защита на правата на потребителите при проблемни полети
31 май 201917:29
Пощенска банка е най-активна в търговското финансиране в България за 2018 г.
13 май 201913:53
Пощенска банка стана „Работодател на годината“
18 февруари 201912:25
Десет факта за Пощенска банка, които може би не знаете
12 февруари 201915:34
Златно отличие за Пощенска банка в европейски бизнес конкурс за най-добро клиентско преживяване в банкирането
15 ноември 201916:45
Конференцията „Пощенска банка среща бизнеса“ събра над 300 предприемачи и представители на бизнеса у нас
08 ноември 201914:40
Апликацията EVA Postbank дава отговор на въпроси за придобиването на Банка Пиреос България
18 септември 201911:47
Уникално! България е спечелила първата си олимпийска титла още в Берлин 1936!
Ударно начало на годината за Григор Димитров
Ето как Стоичков, Бербатов, Роналдо, Меси и други футболни звезди посрещнаха Нова година
Карлос Насар и екипът му: Вярваме, че 2025-а ще бъде още по-успешна!
Най-големият трансфер във Формула 1 е вече реалност
Звездите, които от днес могат да преговарят с други клубове
Водещи новини
КЕВР утвърди окончателните цени на тока – увеличението е с над 8%
01 януари 202517:12
Трагедия навръх Нова година: 20-годишно момиче издъхна след препиване в Чепеларе
01 януари 202515:08
Бивша сграда на НКЖИ в с. Кардам лумна в пламъци, след потушаването им пожарникарите откриха обгорял труп
01 януари 202516:41
Директорът на „Гранична полиция“ увери: Изключително сме подготвени за работа в Шенген
01 януари 202514:45
Румен Спецов: НАП ще засили контрола на местата за разтоварване на стоки
01 януари 202518:04
Земетресение на българо-македонската граница
01 януари 202516:32
Русия спря кранчето за газ на Австрия
01 януари 202517:24
Зеленски: Дори на Нова година единствената грижа на Русия е да навреди на Украйна
01 януари 202515:24
Фаталният инцидент в Ню Орлиънс бе обявен за терористичен акт
01 януари 202515:51