НАП пуска нова лотария с касови бележки

Всички касови бележки, издадени след 1 януари 2017 г. ще могат да бъдат регистрирани в започващото след седмици второ издание на лотарията на данъчните, съобщиха от Националната агенция за приходите (НАП).

Голямата награда в тазгодишното издание на играта ще бъде 50 000 лева. Два бона пък ще бъде месечната печалба. Освен това всяка седмица някой ще печели и предметна награда на стойност приблизително 1000 лева.

Двойно по-голям шанс за спечелване на награда ще имат участниците, които са плащали с банкова карта и освен касовата си бележка, са запазили и регистрирали бележката от ПОС терминала.

Да участват в данъчната лотария ще имат право всички български граждани, които са навършили 14 години, които регистрират фискалните си бонове в интернет на специално създаден за целта сайт.

Както и през миналата година, данните, които трябва да бъдат въведени за участие са стойността на покупката, датата и часа, в който е издадена касовата бележка. Няма ограничения за минимална или максимална стойност на покупките, допълват от НАП.

В първото издание на лотарията, което приключи в края на 2016 г. бяха регистрирани над 51 милиона касови бележки на стойност над 670 млн. лева, а големият победител, който получи лек автомобил беше Иванка Кавъркова от Панагюрище с касова бележка за 1,80 лв.

За да получим наградата си обаче трябва да представим бележката от покупката. В противен случай губим правото си на победители и вместо нас някой друг ще се сдобие с печелившата сума.

След съобщаването на победителите данъчните задължително ще проверяват и търговците, които са издали печелившия касов бон. Инспекторите ще отиват на място в обекта и ще извършват пълна данъчна проверка по отношение на касовия апарат и наличността в касата.
 

Коментари

  1. 2018.01.03 | 17:54

    Поредна нагло престъпна античовешка акция.Нагли престъпници платиха десетки милиони на орг.групировки маскирани като партии за принуждаване на бизнеса да закупи тежко терористични съоръжения маскирани като касови апарати за милиарди евра.

  2. 2018.01.03 | 17:53

    на практика за два дни могат да намаркират масови ексцесии в напитки и храни чрез касовите апарати.Бележките се ползват като тип черна предметна магия за проследяване на жертвите.Масови убиици следят поименно всички клиенти по касови бележки.

  3. 2018.01.03 | 17:53

    В Москва 2000 година отлично обслужване в магазин с сметала. В същия магазин 2003 година касови апарати с терор скенери/хотел русия/ пет човека чекаме минути з ао бслужване

  4. 2018.01.03 | 17:53

    намаркираните терористични инфо комплекси в напитки вкл бира,лимонада,кока кола минерални води се виждат на снимки и клипове отлично..като специфична змейка в бутилката .Искайте от спец службите инфо какви пари са взели терористи около Муравей РАдев и Симеончо Дянковия..

  1. 1

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.