-
01 април 2013 06:30
- 1261
- 0
Българите най-накрая доживяха да видят реклама на бизнес условията у нас по глобални медии каквито са CNN, Bloomberg TV и CNBC. Това се дължи на проект, започнал още през 2010 г., зад който стои Българската агенция за инвестиции, припомня Стандарт.
"Признавам, че за мен тази рекламна кампания е сбъдната мечта", каза изпълнителният директор на БАИ Борислав Стефанов на конференция, проведена преди дни в София. Въпреки емоционалните думи на Стефанов нека все пак видим какво представлява първата по рода си рекламна кампания, целяща да популяризира условията за бизнес в България? На първо място трябва да се посочи, че общата цена на проекта е 15,6 млн. лв., като парите не идват от нашите джобове, а са осигурени от европейските фондове. И по-точно от ОП "Конкурентоспособност" и Европейския фонд за регионално развитие.
Срещу тези 15,6 млн. лв. страната ни ще получи редица неща. Започваме от 630 излъчвания на 3 вида кратки рекламни клипа в бизнес телевизиите Bloomberg, CNBC и CNN. Рекламите са озвучени на английски, японски, китайски и немски език. Присъствието онлайн е гарантирано чрез 40 рекламни банера в сайтовете на Wall Street Journal, Economist, Financial Times, Bloomberg, CNN и CNBC, както и чрез интернет оптимизация, която ще осигури 12 седмично присъствие в международни търсачки в Европа, САЩ и Азия.
Освен това рекламни карета ще се публикуват в печатните издания на горепосочените бизнес медии. Те ще вървят с 39 печатни публикации относно инвестиционните предимствата на страната ни. Последно, но не по значение, ще бъдат изготвени и 4 документални филма, както и 5 кратки клипа с мнения на чужди и наши инвеститори. Всички рекламни послания са семпли и изключително стилно издържани, като наблягат на факти от рода на това, че у нас корпоративният данък е едва 10% или че повече от половината население говори поне един западен език. За капак страната ни вече организира десетки кръгли маси и конференции в САЩ, Европа и Азия, където чуждите инвеститори бяха запознавани с предимствата на България. Всичко това показва, че маркетингът най-накрая се превръща в държавна стратегия и у нас.
Последвайте канала на
Свързани новини
Илиан Илиев: Ще има няколко промени, трябва да сме агресивни
Белгия 0:1 Италия, ранно попадение за гостите
Гърция 0:1 Англия, Оли Уоткинс даде преднина на гостите
Истинско футболно шоу! Берое елиминира Фратрия в мач с шест гола, два червени картона, обрати и драма с дузпи
Десподов: Нямам проблем да оставя топката и друг да изпълнява дузпа
Този път Везенков не сбърка от фала и донесе пета поредна победа на Олимпиакос в Евролигата
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Божидар Божанов: ГЕРБ изглеждат дезориентирани, отказват да направят разговор за правителство
14 ноември 202418:41
Станислав Анастасов от "ДПС-Ново начало": Изборите бяха честни
14 ноември 202418:08
СГС отхвърли молба на Биршен Ибрямова за запазване на името "Алианс за права и свободи"
14 ноември 202419:38
Психиатърът д-р Николай Михайлов: Невъзможно е Борисов да подпише декларацията за санитарния кордон
14 ноември 202418:49
ГДБОП задържа двама на паркинг в София, докато си предават 17 кг кокаин
14 ноември 202418:54
Почина единият от шофьорите от катастрофата край Мусина
14 ноември 202419:10
Украйна ще хвърли ядрена бомба върху Русия, ако Тръмп спре помощта
14 ноември 202418:01
Мелания Тръмп няма да се върне в Белия дом?
14 ноември 202418:47
Пълнолуние в Телец - избухват страсти, но и емоционално напрежение
14 ноември 202419:34