-
01 април 2013 06:30
- 1261
- 0
Българите най-накрая доживяха да видят реклама на бизнес условията у нас по глобални медии каквито са CNN, Bloomberg TV и CNBC. Това се дължи на проект, започнал още през 2010 г., зад който стои Българската агенция за инвестиции, припомня Стандарт.
"Признавам, че за мен тази рекламна кампания е сбъдната мечта", каза изпълнителният директор на БАИ Борислав Стефанов на конференция, проведена преди дни в София. Въпреки емоционалните думи на Стефанов нека все пак видим какво представлява първата по рода си рекламна кампания, целяща да популяризира условията за бизнес в България? На първо място трябва да се посочи, че общата цена на проекта е 15,6 млн. лв., като парите не идват от нашите джобове, а са осигурени от европейските фондове. И по-точно от ОП "Конкурентоспособност" и Европейския фонд за регионално развитие.
Срещу тези 15,6 млн. лв. страната ни ще получи редица неща. Започваме от 630 излъчвания на 3 вида кратки рекламни клипа в бизнес телевизиите Bloomberg, CNBC и CNN. Рекламите са озвучени на английски, японски, китайски и немски език. Присъствието онлайн е гарантирано чрез 40 рекламни банера в сайтовете на Wall Street Journal, Economist, Financial Times, Bloomberg, CNN и CNBC, както и чрез интернет оптимизация, която ще осигури 12 седмично присъствие в международни търсачки в Европа, САЩ и Азия.
Освен това рекламни карета ще се публикуват в печатните издания на горепосочените бизнес медии. Те ще вървят с 39 печатни публикации относно инвестиционните предимствата на страната ни. Последно, но не по значение, ще бъдат изготвени и 4 документални филма, както и 5 кратки клипа с мнения на чужди и наши инвеститори. Всички рекламни послания са семпли и изключително стилно издържани, като наблягат на факти от рода на това, че у нас корпоративният данък е едва 10% или че повече от половината население говори поне един западен език. За капак страната ни вече организира десетки кръгли маси и конференции в САЩ, Европа и Азия, където чуждите инвеститори бяха запознавани с предимствата на България. Всичко това показва, че маркетингът най-накрая се превръща в държавна стратегия и у нас.
Последвайте канала на
Свързани новини
Сираков: Темата в Левски сега е "надграждане" - ще се опитаме да намерим най-добрия треньор
Томаш със силни думи, отправи призив да се помогне на детето на Мартин Дечев
Годината на Локомотив (Пловдив) - обзорът на Sportal.bg
Гуардиола: Трябват ни резултати възможно най-бързо
Ботев се разплати с треньорите в ДЮШ, но не и с представителния отбор
Божидар Искренов написа книга, "Без обувки" разказва неговата история
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Патриарх Даниил: Нека Рождество Христово бъде начало на промяна в начина ни на мислене
24 декември 202419:24
Атанас Запрянов: Годината донесе предизвикателства, но и успехи за армията
24 декември 202419:43
Васил Терзиев: Пожелавам на всички спокойни и радостни празнични дни с любимите ви хора
24 декември 202417:51
Проф. Биолчев: Трябва да съхраниш детето в себе си
24 декември 202418:08
Пастрокът на изчезналия Ники от Конаре не дава кучето му, след като майка му отказа да гледа животното
24 декември 202417:00
Кола блъсна патрулка в Пловдив, полицай пострада
24 декември 202418:22
Оранжев код за значителни валежи от сняг и дъжд е обявен за утре в девет области
24 декември 202417:31
Володимир Зеленски: Руските сили са отвлекли 48 деца от сиропиталище, оттегляйки се от Херсон
24 декември 202416:01
Турция коригира броя на жертвите на взрива в Балъкесир тази сутрин.Те са 11
24 декември 202417:25