-
01 април 2013 06:30
- 1261
- 0
Българите най-накрая доживяха да видят реклама на бизнес условията у нас по глобални медии каквито са CNN, Bloomberg TV и CNBC. Това се дължи на проект, започнал още през 2010 г., зад който стои Българската агенция за инвестиции, припомня Стандарт.
"Признавам, че за мен тази рекламна кампания е сбъдната мечта", каза изпълнителният директор на БАИ Борислав Стефанов на конференция, проведена преди дни в София. Въпреки емоционалните думи на Стефанов нека все пак видим какво представлява първата по рода си рекламна кампания, целяща да популяризира условията за бизнес в България? На първо място трябва да се посочи, че общата цена на проекта е 15,6 млн. лв., като парите не идват от нашите джобове, а са осигурени от европейските фондове. И по-точно от ОП "Конкурентоспособност" и Европейския фонд за регионално развитие.
Срещу тези 15,6 млн. лв. страната ни ще получи редица неща. Започваме от 630 излъчвания на 3 вида кратки рекламни клипа в бизнес телевизиите Bloomberg, CNBC и CNN. Рекламите са озвучени на английски, японски, китайски и немски език. Присъствието онлайн е гарантирано чрез 40 рекламни банера в сайтовете на Wall Street Journal, Economist, Financial Times, Bloomberg, CNN и CNBC, както и чрез интернет оптимизация, която ще осигури 12 седмично присъствие в международни търсачки в Европа, САЩ и Азия.
Освен това рекламни карета ще се публикуват в печатните издания на горепосочените бизнес медии. Те ще вървят с 39 печатни публикации относно инвестиционните предимствата на страната ни. Последно, но не по значение, ще бъдат изготвени и 4 документални филма, както и 5 кратки клипа с мнения на чужди и наши инвеститори. Всички рекламни послания са семпли и изключително стилно издържани, като наблягат на факти от рода на това, че у нас корпоративният данък е едва 10% или че повече от половината население говори поне един западен език. За капак страната ни вече организира десетки кръгли маси и конференции в САЩ, Европа и Азия, където чуждите инвеститори бяха запознавани с предимствата на България. Всичко това показва, че маркетингът най-накрая се превръща в държавна стратегия и у нас.
Последвайте канала на
Свързани новини
Хиляди фенове и гости влизат в "Арена София" за премиерата на филма за Гунди - гледайте на живо!
Сираков: Футболистите на Левски са достатъчно мотивирани, не съм недоволен
Григор Димитров отново загуби драматично от 19-годишен чешки талант
Ради Здравков: Прогресът е очевиден! Първо да мислим за Люксембург
Бизнесмен поиска официално Локо (Пд), покани Крушарски на среща
Сериозен зрителски интерес към България - Люксембург
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Опашките на Терминал 2 не спират
09 октомври 202417:34
Скандално: Водач на листа признава, че коалицията му ще купува гласове на изборите
09 октомври 202416:15
Тихомир Безлов: Има критерий, по който можем да разберем дали е ограничен купения вот
09 октомври 202418:42
Светослав Бенчев: Може и да останем без бензин от март догодина, цените на петрола ще се вдигнат при блокиране на Opмyзĸият пpoтoĸ
09 октомври 202417:59
МВР показа снимки от инцидента, при който заподозрян "качи" полицай на капака на колата си
09 октомври 202417:03
Климатологът Симеон Матев: Тази зима ще бъде с високи температури, но и с няколко снежни периода
09 октомври 202418:01
Наш сънародник във Флорида: Няма да се евакуираме, очакваме каквото дойде
09 октомври 202418:06
Визионери от глобалния бизнес споделят работещи AI стратегии по време на Digital Trends 2024
09 октомври 202417:25
Приятели на Кание и Бианка: И двамата знаят, че на хората им писна от тях и че нейните голи тоалети не са достатъчни да задържат интереса
09 октомври 202417:05