-
16 август 2024 14:52
- 656
- 2
Около 200 милиона души се определят като „създатели на съдържание“ и много от тях искат да превърнат тази страст в свой основен източник на доходи. Това каза Ронан Харис, президент на SnapChat за Европа, Близкия изток и Африка, цитиран от Euronews.
Той, заедно със съоснователя на Influencer.com Каспър Лий и създател на готварско съдържание Ту Нгуен обясняват как икономиката на инфлуенсърите, която се оценява на 250 милиарда долара, променя бъдещето на бизнеса.
В разговора им става ясно, че по-малко влиятелните създатели на съдържание, с по-малко от 50 000 последователи, играят важна роля за стимулиране на растежа в сектора.
Според Харис бизнесът намира нови начини за партньорство с все по-голям брой онлайн влиятелни личности.
Последвайте канала на
Коментари 2
Добави2024.08.16 | 14:57
Добави коментар
Водещи новини
Вълка се предаде доброволно
16 август 202416:06
АЗП настоява за незабавна оставка на председателя на КРС Иван Димитров
16 август 202416:43
Кирил Петков: Сенчестият Пеевски опитва да сплаши Кожарева
16 август 202414:49
Политологът Димитър Ганев направи прецизен анализ на „Българската политическа почва“
16 август 202413:54
Министър Стоянов награди служители на МВР, огнеборци, горски служители и доброволци за гасенето на пожарите в страната
16 август 202413:28
Делян Пеевски и Главният мюфтия на България обсъдиха ролята на вероизповеданията за толерантността между хората и възпитанието на децата
16 август 202415:09
Трамвай е блъснал мъж в София
16 август 202414:34
Пуснаха от ареста жената, задържана след пожара в дома за възрастни хора в Банкя
16 август 202413:41
Брутална градушка помля Ковачевци и Самоковско
16 август 202416:24
2024.08.16 | 15:27