-
16 март 2023 13:24
- 668
- 0
Година след старта си дигиталният асистент в мобилното банкиране на ОББ – Кейт, помага на клиентите на банката в над 80 сценария, свързани с основни банкови продукти и услуги, а съдействието ѝ използват вече над 70% от всички потребители на ОББ Мобайл.
В съществена част от сценариите Кейт може и да отговаря с български глас. Съдържателните и по-сложни диалози, проведени с клиенти за една година, са 560 000, което помага на Кейт да става по-умна. Създателите ѝ подчертават, че тя далеч не е чатбот. Създадена е с технологии за изкуствен интелект по глобална инициатива на белгийската KBC Груп. Клиентите откликват средно на всяко 10-о проактивно предложение, направено от Кейт, което безспорно доказва полезността ѝ. Предстои да доразвива умението си да дава съвети.
Най-често използваните от клиентите възможности на Кейт са да блокират и отблокираткарта; да разплащат битови сметки; да проверяват наличността си по сметките си или да правят справки за похарченото през месеца; да заявяват нови карти и да избират клона, в който да ги получат, да кандидатстват за кредитни продукти и много други стандартни банкови услуги. С Кейт на разположение на потребителите са дори и непряко банкови услуги като покупка на винетка и Гражданска отговорност, сключване на застраховка за дома и при пътуване в чужбина или дори откриване на инвестиционен план. В допълнение, веднъж използвали Кейт да извършат някоя от тези дейности, тя остава от полза и занапред – например – напомня за изтичаща винетка или за неплатени битови сметки, както и даваподходящ съвет или оферта.
От ОББ споделят, че ускорената дигитализация на финансовия сектор продължава, като данните го доказват: 95% от взаимодействията на клиентите с ОББ са дигитални, а 1 потребител влиза средно 21 пъти на месец в мобилното банкиране.
За подобрено клиентско преживяване предстои банката на предложи на клиентите си и „тъмна тема“ в ОББ Мобайл, в унисон със световните тенденции.
На събитието по повод 1 година от стартирането на Кейт Питър Рубен, главен изпълнителен директор на ОББ, сподели: „KBC Груп винаги е поставяла клиентите си на първо място, а с внедряването на асистент с уменията на Кейт ние даваме на клиентите си най-напредналите съвременни дигитални технологии. Това е поредното доказателство, че желаем да издигнем своите банково-застрахователни услуги и клиентско изживяване на още по-високо ниво. Инвестициите на групата ни в дигитализация са впечатляващи и не е изненада, че те се отплащат – ОББ е безспорен лидер в дигиталните плащания в България“.
Татяна Иванова, изпълнителен директор "Дигитализация, данни и операции" в ОББдопълни: „Не спираме да инвестираме в развитието на дигиталните услуги в мобилното приложение ОББ Мобайл с цел повече удобство и бързина в обслужването на клиентите. С дигиталния асистент Кейт предоставяме персонализирано и приятелско обслужване в дигитална среда с помощта на изкуствения интелект и използването на данни. Кейт е нашето решение за решаване на различни клиентски казуси с проактивни препоръки и напътствия в забързаното им ежедневие“.
Последвайте канала на
(платено съобщение)
Свързани новини
Скромна победа стигна на Арсенал, за да скъси отново дистанцията до Ливърпул
Роналдо посочи дали Сити ще се завърне, дали Реал отново ще спечели ШЛ и дали проблемът на Юнайтед е в треньорите
Кристиано отсече: Винисиус трябваше да спечели „Златната топка“, това беше несправедливо
Добър Милър-Макинтайър, Звезда излъга Барселона
Винисиус беше избран за най-добър футболист на 2024 година от Globe Soccer Awards, вижте победителите във всички категории
Кристиано разкри като какъв се вижда в бъдеще и направи голямо обещание
Водещи новини
Делян Пеевски: КЕВР да се събудят и да задължат ЕРП-тата да пуснат тока! Хората неустойки не ги топлят
27 декември 202421:06
Сняг вали в голяма част от България, пътищата са проходими при зимни условия
27 декември 202419:11
Борят се за живота на младежа, пострадал от дърво на Витоша
27 декември 202419:16
Турски тираджия предложи 50 евро на полицаи край Пловдив с думите: Йок проблем, рушвет, чорба, кафе
27 декември 202418:41
Водещите новини! Вълнà от насилие през почивните дни. Лукашенко разрешава още ракети „Орешник“ в Беларус, „ако поискат руснаците“
27 декември 202419:14
Войниците в първата мисия в Кербала са били технически зле осигурени
27 декември 202420:09
Белият дом: Севернокорейските части дават голям брой жертви във войната между Русия и Украйна
27 декември 202420:40
Обявиха първи данни от разследването на катастрофата на азербайджанския самолет
27 декември 202418:11
На 38 г. почина българската художничка и моделиер Сълзица Борисова
27 декември 202421:17