-
16 март 2023 13:24
- 658
- 0
Година след старта си дигиталният асистент в мобилното банкиране на ОББ – Кейт, помага на клиентите на банката в над 80 сценария, свързани с основни банкови продукти и услуги, а съдействието ѝ използват вече над 70% от всички потребители на ОББ Мобайл.
В съществена част от сценариите Кейт може и да отговаря с български глас. Съдържателните и по-сложни диалози, проведени с клиенти за една година, са 560 000, което помага на Кейт да става по-умна. Създателите ѝ подчертават, че тя далеч не е чатбот. Създадена е с технологии за изкуствен интелект по глобална инициатива на белгийската KBC Груп. Клиентите откликват средно на всяко 10-о проактивно предложение, направено от Кейт, което безспорно доказва полезността ѝ. Предстои да доразвива умението си да дава съвети.
Най-често използваните от клиентите възможности на Кейт са да блокират и отблокираткарта; да разплащат битови сметки; да проверяват наличността си по сметките си или да правят справки за похарченото през месеца; да заявяват нови карти и да избират клона, в който да ги получат, да кандидатстват за кредитни продукти и много други стандартни банкови услуги. С Кейт на разположение на потребителите са дори и непряко банкови услуги като покупка на винетка и Гражданска отговорност, сключване на застраховка за дома и при пътуване в чужбина или дори откриване на инвестиционен план. В допълнение, веднъж използвали Кейт да извършат някоя от тези дейности, тя остава от полза и занапред – например – напомня за изтичаща винетка или за неплатени битови сметки, както и даваподходящ съвет или оферта.
От ОББ споделят, че ускорената дигитализация на финансовия сектор продължава, като данните го доказват: 95% от взаимодействията на клиентите с ОББ са дигитални, а 1 потребител влиза средно 21 пъти на месец в мобилното банкиране.
За подобрено клиентско преживяване предстои банката на предложи на клиентите си и „тъмна тема“ в ОББ Мобайл, в унисон със световните тенденции.
На събитието по повод 1 година от стартирането на Кейт Питър Рубен, главен изпълнителен директор на ОББ, сподели: „KBC Груп винаги е поставяла клиентите си на първо място, а с внедряването на асистент с уменията на Кейт ние даваме на клиентите си най-напредналите съвременни дигитални технологии. Това е поредното доказателство, че желаем да издигнем своите банково-застрахователни услуги и клиентско изживяване на още по-високо ниво. Инвестициите на групата ни в дигитализация са впечатляващи и не е изненада, че те се отплащат – ОББ е безспорен лидер в дигиталните плащания в България“.
Татяна Иванова, изпълнителен директор "Дигитализация, данни и операции" в ОББдопълни: „Не спираме да инвестираме в развитието на дигиталните услуги в мобилното приложение ОББ Мобайл с цел повече удобство и бързина в обслужването на клиентите. С дигиталния асистент Кейт предоставяме персонализирано и приятелско обслужване в дигитална среда с помощта на изкуствения интелект и използването на данни. Кейт е нашето решение за решаване на различни клиентски казуси с проактивни препоръки и напътствия в забързаното им ежедневие“.
Последвайте канала на
(платено съобщение)
Свързани новини
15 години по-късно! Левски обърна ЦСКА и е шампион
Младок поведе Реал към победа в Сан Себастиан, мадридчани вече са на 4 точки от титлата
Борбен Ботев (Враца) изстрада успеха срещу Пирин в Благоевград
Костов: Пламен Андреев най-вероятно ще пази срещу ЦСКА! Искахме много Хоркаш, но не знам какво се случи
Септември се измъкна от "Бончук" в продължението
"Контра": Ще преодолее ли Арсенал най-тежкото препятствие по пътя към мечтаната титла
Водещи новини
В този ден се събуждат най-негативните емоции
27 април 202406:00
Росен Желязков за отстраняването му: Ненужна демонстрация
26 април 202421:13
Асен Василев: Хората добре си дават сметки кое е важното - повишените доходи или измислените скандали от службите
26 април 202421:45
Шефът на НЗОК ще съди Лена Бориславова за клевета
26 април 202420:48
Росен Христов за "Боташ": Обвинявам депутатите в лъжа, може да съдя държавата
26 април 202421:30
Доц. Мангъров: Дете, което кашля и има високи лимфоцити, най-вероятно има коклюш
26 април 202420:38
Водещите новини! Денков: ЦИК „подготвя почвата“ за провал на машинното гласуване. Шойгу: Русия няма интерес да напада държави от НАТО (и още…)
26 април 202418:55
АБРО призова за незабавна дискусия: Пълна забрана на рекламата на хазарт не е решението
26 април 202418:06
Пиян шофьор с джип предизвика верижна катастрофа в Казанлък
26 април 202422:05