)
„Очакваме нашите глобални доставки да надхвърлят 20 милиона единици до края на 2022 г. и също така да продължим устойчивия си растеж за трета поредна година. Този доклад доказва, че клиентите по целия свят признават нашия ангажимент и ни подкрепят в мисията ни да направим иновативната, висококачествена технология достъпна за всички“, казаха от компанията.
Според последни данни от агенцията за пазарни проучвания Omdia, през второто тримесечие на настоящата година Hisense телевизорите заемат второ място по доставки в света. В доклада се наблюдава общ тренд на намаляване, но въпреки това, Hisense бележи растеж и благодарение на това защитава тази впечатляваща позиция.
Hisense също беше горд официален спонсор на Световното първенство по футбол в Катар 2022™. Благодарение на специалната технология на Hisense ULED телевизорите вие наистина ще можете да доведете футболни звезди във вашия хол. След като свикнете със спортния режим и всички предимства на Hisense ULED телевизорите, едва ли ще искате нещо друго.
Компанията подчертава, че този успех не е случайност, а отражение на съвкупността от технологичен капацитет, силата на бранда и нестихващите иновации.
Пандемията от коронавирус доведе до увеличена употреба на телевизори за дома. Hisense последва нарастващото търсене на пазара и моделите с големи екрани бяха абсолютен фаворит на купувачите по целия свят.
Последните данни за продажбите са само една от поредицата добри новини за китайския гигант Hisense.
в материала има продуктово позициониране
Последвайте канала на