-
08 ноември 2022 14:35
- 611
- 0
Пощенска банка предоставя на своите клиенти иновативната услуга от ново поколение EVA – дигитален асистент, базирана на технологията на изкуствения интелект. Интуитивен, ефективен и модерен, чатботът е създаден с визия за бъдещето и е достъпен във всички дигитални канали на финансовата институция както за настоящите, така и за бъдещите клиенти.
EVA – дигитален асистент е единственият бот на българския пазар, който притежава функционалността „Speech to Text“ – конвертиране на гласовото съобщение в текстов формат, а също така владее и български и английски език. Благодарение на чатбота от ново поколение потребителите мигновено получават отговор на своите въпроси – в рамките на под 0,1 секунда, лесно и удобно в избрания от тях канал: www.postbank.bg, e-Postbank, m-Postbank, Viber, Facebook messenger. Над 150 000 запитвания към EVA – дигитален асистент са регистрирани по време на пилотната фаза от стартирането на услугата.
Високотехнологичното решение, което Пощенска банка добавя към богатото портфолио от продукти и услуги, има за цел да предложи още по-усъвършенствано клиентско изживяване. След като през 2018 година финансовата институция лансира EVA – първият банков кредитен чатбот у нас и предизвика огромен интерес сред потребителите, днес тя представя най-новата технологична иновация EVA – дигитален асистент. Услугата от ново поколение е с фокус върху комуникацията и предоставя на клиентите възможност за консултация в реално време, за да получат информацията, от която се нуждаят и изберат най-подходящите за тях финансови решения. Алгоритъмът на иновативния чатбот използва модели на естествената реч и е готов да отговори на клиента дори и след въвеждане на свободно набран текст. EVA – дигитален асистент използва функционалности, базирани на технологията на изкуствения интелект, които обработват данните автоматизирано. Дигиталният асистент предоставя опцията за прехвърляне на потребителя към свързване с банков служител в чат на живо, когато това необходимо.
"Услугата от ново поколение EVA – дигитален асистент е най-новата технологична иновация, която представяме на нашите клиенти. С фокус върху дигитализацията и иновациите ние постоянно обновяваме богатото си портфолио от продукти и услуги и следваме последните световни тенденции в банковия сектор. Финансовите решения, които предоставяме, се разработват според съвременните нужди на пазара, като са в унисон с потребителското поведение на модерния човек. EVA е пътеводителят на клиента в дигитална среда, бот, който е винаги активен и насреща за съдействие. Функционалностите на дигиталния асистент се базират изцяло на технологията на изкуствения интелект, която се развива с динамични темпове и постоянно се усъвършенства, като към момента отговаря на над 12 000 въпроса. Благодарение на EVA потребителите получават уникалната възможност да изберат най-подходящите за тях решения според финансовите си потребности – бързо, лесно и удобно“, коментират от Пощенска банка.
Иновативният чатбот от ново поколение предоставя актуална информация за разнообразните продукти и услуги от портфолио на Пощенска банка – мобилният портфейл ONE wallet by Postbank, приложенията за електронно и мобилно банкиране e-Postbank и m-Postbank, инструментът за потвърждаване на онлайн плащания и преводи m-Token Postbank, дигиталните зони за експресно банкиране, пълна информация за клоновете и разположението на ATM устройства на банката, а също и детайли относно предлаганите финансови продукти – потребителски и жилищни кредити, разплащателни сметки, кредитни и дебитни карти, застраховки, пакетни програми, заедно с действащата тарифа на институцията. Клиентите могат да попълнят и кратка анкета за опита си в използване на услугата, която следва бърз и интуитивен подход за оценка на клиентската удовлетвореност.
Предстои да бъдат имплементирани нови и уникални за пазара функционалности, за да удовлетворят максимално клиентите на Пощенска банка. Сред тях са разширяване на предлаганите активни операции, усвояване на точки по Програмата за лоялни клиенти „Моите награди“, управление, блокиране и деблокиране на банкови карти, заявяване на нови и преиздаване на банкови карти и ПИН код, възможност за напълно дистанционно откриване на сметка, отдалечено кандидатстване и сключване на застраховка, нареждане на преводи и погасяване на задължение по кредитни продукти и много други, които ще се извършват изцяло дигитално, без да е необходимо посещение в офис на финансовата институция.
Повече информация за новата услуга EVA – дигитален асистент може да бъде открита на адрес www.postbank.bg, във всеки клон на Пощенска банка от широката ѝ клонова мрежа в цялата страна или на кратък номер *7224.
Последвайте канала на
(в материала има продуктово позициониране)
Свързани новини
ЦСКА - София спря победната серия на Лудогорец с гол в 91-ата минута
Томаш поиска футболисти с индивидуална класа за ЦСКА - София и даде пример с Лудогорец
Кубрат Пулев в "Гостът на Sportal.bg": Най-големият успех е да направиш нещо за обществото
Аморим дебютира само с равенство начело на Ман Юнайтед, Ипсуич продължава възходящата си линия
Станимир Стоилов изведе Гьозтепе до фантастичен обрат и знаменита победа над Бешикташ
Реал Мадрид с лекота съкрати аванса на Барселона
Водещи новини
Димитър Главчев: Делян Пеевски не ми е звънял, звънели са ми двама политици
24 ноември 202420:27
Йордан Цонев: Ако ви кажа, че санитарният кордон не ни притеснява, ще бъде много самохвално
24 ноември 202419:01
Бившият правосъден министър Антон Станков: Президентът е естественият баланс при липсата на кабинет
24 ноември 202417:58
Емил Димитров: Яз. "Камчия" остава без вода след 108 дни в случай, че не завали
24 ноември 202418:38
Тодор Тагарев нарече Русия непряка "военна заплаха" за България
24 ноември 202417:52
Ивета Чернева: Мирът до голяма степен ще бъде в полза на Путин
24 ноември 202419:32
The Guardian: Близкото обкръжение на Тръмп е съгласно да "даде" Украйна на Русия, ако тя развали съюза си с Китай
24 ноември 202419:38
Доналд Тръмп-младши се превърна в най-влиятелния член на семейство Тръмп
24 ноември 202416:53
Москва обвини Джо Байдън, че подпокава плановете на Тръмп
24 ноември 202418:54