Ключовият избор на платформа за електронна търговия

През последните седмици растящ брой търговци на дребно, много от тях с добре развита мрежа от физически обекти, осъзнаха критичната нужда от развитието на канал за електронна търговия в контекста на мултиканална стратегия.

Доскоро в България на дигиталната трансформация и на онлайн търговията се гледаше като нещо модерно, но не нещо критично за бизнеса. Някои бизнеси въобще не са представени в онлайн пространството, други през годините са предприели плахи стъпки са дигитализиране, но при повечето реализацията на тези проекти е непрофесионална.

В контекста на новите условия и доказаните тенденции в напредналите пазари за всички става кристално ясно, че потребителската пътека на пазаруване е все по-фрагментирана и клиентите в почти всички отрасли на икономическия живот изискват и очакват да имат възможност да пазаруват отвсякъде и по всяко време - физически обекти, настолни компютри, мобилни устройства, социални и IoT канали като през електронен билборд в метрото или през интерфейса в колата.

Очакванията при избора на eCommerce платформа:

За да бъде надежден и успешен всеки един бизнес очаква от онлайн канала:

> Скоростно зареждане на съдържание, за да се осигури оптимално потребителско изживяване, топ SEO оптимизация (защото бързината е вече параметър в ранкинг алгоритъма на Google) и висок % конверсии в продажби.

> Издръжливост и непрекъсваемост на услугата при пикови натоварвания в резултат на различни маркетингови активности.

> Гъвкаво и лесно интегриране на нови канали, функционалности и услуги.

> Разумни разходи за поддръжка.

Недостатъци на традиционните платформи:

През последните десетилетия бизнесите се нагаждаха към масово предлаганите на пазара монолитни платформи като Magento, Prestashop, OpenCart и други, които имат едни и същи недостатъци

> Бавно зареждане на страниците, лошо потребителско изживяване, не добра оптимизация в Google и ниски конверсии в продажби.

> Невъзможност са автоматично скалиране на сървърните ресурси при увеличен трафик в резултат на рекламни кампании и други обстоятелства.

> Чести бъгове и проблеми в резултат на сложната модулна структура на софтуера, които от своя страна водят до “single-point-of-failure” или неналичност на услугата, загуби  и много пропуснати ползи.

> Ограничена гъвкавост при интегрирането на нови функционалности, услуги, пазари и т.н.

> Високи дългосрочни IT разходи за поддръжка и разработка на нови идеи.

Тези проблеми намериха ясно изражение както при световни ритейлъри като Boots.com, където в един момент чакащите да влезнат в сайта потребители достигнаха над 60,000 души, така и при лидери в търговията на дребно у нас като Metro.bg, където платформата беше недостъпна с часове в продължение на няколко дни.

Облачна технология за eCommerce от най-ново поколение

Много бизнеси осъзнаха, че дефакто тези монолитни платформи не обслужват адекватно нуждите им и диктуват на бизнеса какво може и какво не може да прави. В пълен контраст с тези решения, SentecaCommerce (https://sentecacommerce.com/) предлага на бизнесите, които желаят да развият мащабна и надеждна онлайн търговия, облачна технология за eCommerce от най-ново поколение. Системата се предлага под формата на изцяло менажирана услуга и е базирана на софтуерна архитектура задвижвана от бързи API-та и микросървиси, които осигуряват на бизнеса:

> Скорост на зареждане на страниците за < 1 секунда и изпълнение на заявките от базата данни за ~60-70 милисекунди. В разработката на клиентския интерфейс се използва изцяло нов подход, който позволява прогресивно изобразяване на съдържанието - това дава възможност за сервиране на динамични страници като статично съдържание и смесване на клиентска и сървърна визуализация. Тук могат да се видят резултатите от изключително агресивни тестове за издръжливост.

> Автоматична и еластична скалируемост на сървърните ресурси при всякакъв пиков трафик.

> Оптимална SEO структура.

> Неограничена гъвкавост при тестване и внедряване на нови функционалности и услуги.

> Оптимизирани разходи в резултат на по-малко дефекти, по-гъвкава разработка, по-къси цикли на пускане на пазара и плащане само за ползваните сървърни ресурси.

Платформата дава възможност за неограничена къстамизация според изискванията на бизнеса и пълна интеграция с процесите във физическия ритейл (неазвисимо от ползваната ERP система, платежни методи, логистични партньори и т.н.) за оптимално развитие на мулти-канален модел за продажби.

Другото огромно и ключово предимство в работата със SentecaCommerce е, че предлагат на бизнесите 360-градусово решение за развитие на канал за електронна търговия - технологично решение, създаване на SEO структура на съдържанието в контекста на съответния бизнес, оптимизация на оперативно-логистичния модел и маркетинг стратегия. Екипът включва професионалнисти с 10-годишен практически опит в развитието на собствени дигитални канали и цялостна реализация на eCommerce проекти за едни от най-големите търговци в страната.

Коментари

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Технологии

още

Анкета

Ще изберете ли Черноморието тази година?

Ще изберете ли Черноморието тази година?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.