Най-популярният влогър в България Слави The Clashers разказва за пътя на успеха в You Tube на Digital Trends 2019

  • 04 октомври 2019 13:34

  • 1122
  • 1
Най-популярният влогър в България Слави The Clashers разказва за пътя на успеха в You Tube на Digital Trends 2019
©

София, 4-ти октомври 2019, Digital Trends 2019 представя дигиталните стратегии на лидерите в сферата на финансите, електронната търговия, SEO и стартъп екосистемата.

Digital Trends 2019 поставя под светлините на прожекторите влогъра с най-много последователи в България – Слави The Clashers. За неговите видеа са абонирани повече от 630 хиляди потребители в страната. Той ще разкаже историята на успеха си в You Tube и как да се включи удачно видео съдържанието в стратегиите на марките.

На 15-ти октомври в зала 6 на НДК на една сцена ще бъдат компаниите Bing Advertising (Microsoft), Searchmetrics, eMAG, Viber, Neterra, eBag, Mastercard, Revolut, Ozone.bg, Entrea Capital, NEVEQ, Angels Club и още много бизнес лидери, които да представят своето ноу-хау и успех пред повече от 250 души.

Водещ на дигиталния форум е Владимир Карамазов, който ще сподели и опита си в изграждането на персонален дигитален бранд.

Digital Trends 2019 е на 15 октомври в зала 6 на НДК в София.

Остават последни дни за регистрация на промоционална цена:
https://bilet.bg/bg/cart/order/digital-trends-2019/1596?fbclid=IwAR0CDCY9neEa5MCBGQaaFj9yAgMYyv45zWsGl2GVP89NrlXhXN71re3UY8k

Повече за събитието, темите и лекторите на Digital Trends 2019 ще намерите тук: https://profit.bg/digitaltrends/

Digital Trends 2019 се осъществява с подкрепата на: EMAG, Нетера, UniCredit Bulbank, Opel, Адмирал Маркетс, Резиденшъл Парк Лозен и с медийната подкрепа на Sportal Media Group и Kaldata.com.
 

 

Последвайте канала на

Novini.bg
1122 1

Свързани новини

Коментари 1

Добави коментар
Георги Петков

2019.10.04 | 22:28

1

Ох, милият, спестява от лекции, за да плати глобата. Това е като с капачките - радваме се, че са събрани тонове, а забравяме, че в пъти повече са самите бутилки. Броим кувьозите, а забравяме, че платихме милиарди за тенекии за след 5 години. Минал бил еди колко си абоната, но забравяме, че това са изключително деца, които вместо да спортуват или да се образоват, клечат пред екраните, за да му слушат геймърстването или рекламата на китайски джаджи.

Добави коментар

Водещи новини