LG представи новата линия Ultra Wide монитори

LG Electronics представи своите нови гейминг монитори на специално събитие, вчера, на което присъстваха журналисти и фенове на гейминга. Заедно с партньорите си от Pulsar и популярни геймъри от Pakta, LG демонстрира способностите на новите монитори.

Богатата серия от продукти на LG беше представена от представители на LG Electronics България и Pulsar. Димитър Стефанов откри събитието и разказа повече за продуктовата гама и целите, които LG си поставя с новата серия продукти, Петър Стойнев разкри подробности за спецификациите и цветовото изразяване на новите монитори, a Мартин ИвановМартин Иванов Мартин Иванов е роден на 4 август 1970 г. във Велико Търново. Мартин Иванов е магистър по история, даде ценни насоки как Multi-tasking функциите на продуктите могат да дадат още повече на потребителите. Петър Данчев от Pulsar, отдели внимание на ключовите функции на новите монитори, когато става дума за гейминг. Накрая момчетата от Pakta изпробваха заедно с публиката възможностите на новите гейминг монитори и направиха истинско шоу за присъстващите.

Новата серия монитори на LG

Новите монитори на LG Electronics идват в няколко различни модела: Ultra Wide, Ultra Gear, Ultra Fine/UHD и PC Monitor, които комбинират доброто качество на картината с бързата скорост, за да предоставят невероятно преживяване на любителите на игри. Всеки един от тях позволява на потребителите да се наслаждават не само на гейминг характеристиките им, но и в миг да ги превърнат в незаменим съюзник в офиса, когато става дума за обработка на изображения, видео, схеми и др.

Мониторите имат различна насоченост в зависимост от моделите и същевременно с това могат да съвместят няколко функции в едно. Ultra Wide се вписва идеално в офис среда благодарение на своя дизайн, възможността за работа на екрана Picture by Picture, както и на техническите си характеристики, които позволяват отлична обработка на звук, картина и възможността за MOBA, Adventure, Racing и др.

UHD или т.нар. Ultra Fine монитори са изключително подходящи за дизайнери. Освен това обаче, осигуряват 4K HDR конзола за геймърите и са идеални за мултимедийни цели.

Професионалните геймъри и ентусиасти могат изцяло да разчитат на модела Ultra Gear, който ще отговори на всички техни изисквания и много повече, с качеството на цветове, разделителна способност и кристална картина, които ще направят гейминг преживяването наистина незабравимо.

Всеки, който има нужда от перфектният офисен монитор, със сигурност ще получи Dynamic Action Sync, Black Stabilizer, Crosshiar и Game mode, залагайки на PC монитора на LG. Добавената му стойност се удвоява от това, че той с лекота може да покрие и нуждите на мейнстрийм гейминга, като се превръща в перфектната машина за всеки, който иска да съвмести 2 в 1.

Събитието показа симбиозата между потребители и технология, разкривайки неразривната връзка между хардуер, софтуер и краен потребител. Концепцията бе ориентирана към това да даде на гостите дълбочинен поглед към новите монитори, благодарение на подробното представяне на всеки един от новите продукти. Разбирайки нуждите на потребителя, LG осигури незабравимо преживяване за всички поканени като обедини сили с топ геймърите Венцислав Калчев (Venata) и Никола Димитров (Nikicha1). Заедно те показаха какви са възможностите на новите монитори като ги тестваха заедно с участници от публиката, които нямаха търпение да премерят сили с любимите си гейминг инфлуенсъри.

Вечерта завърши с разговори за технологии, игри, гейминг преживяването и кои са най-актуалните тенденции в областта. Гостите на събитието имаха възможността да поговорят с представителите на LG и Pulsar, обменяйки ценни съвети, както и да научат новости около всичко, което им предстои.

(в материала има продуктово позициониране)

Коментари

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Технологии

още

Анкета

Одобрявате ли идеята за обратно начисляване на ДДС за плодовете и зеленчуците у нас?

Одобрявате ли идеята за обратно начисляване на ДДС за плодовете и зеленчуците у нас?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.