Webit.Festival Europe 2019 утвърждава ролята на София като дигитална столица

Дигитална столица. Само преди няколко години това определение беше немислимо за София, но днес то е първата асоциация с града в съзнанието на стотици от световните бизнес лидери. За единайсета поредна година българската столица е домакин на най-голямото събитие за дигитални технологии, иновации и предприемачество в тази част на света - Webit.Festival Europe.

По този начин, София утвърждава позициите като притегателен център на международната инвестиционна и предприемаческа сцена и продължава развитието си като топ дестинация за световния бизнес.

“Горд съм с факта, че променяме имиджа на София и България по целия свят. До преди 3 години световните медии наричаха София - столицата на най-бедната държава в ЕС. Днес я наричат дигитална столица и аз съм горд, че това е определние, което Webit създаде и наложи в цял свят”, заяви изпълнителният председател на Webit Foundation и посланик на добра воля по дигиталните технологии д-р Пламен Русев.

Тази година за нов домакин на Webit се състезават не един или два, а цели 27 световни града. Сред тях се нареждат Лондон, Париж, Мадрид, Тел Авив, Бъдапеща, Брюксел, Амстердам, Валенсия, Виена и много други.

Новата локация на фестивала ще бъде обявена по време на тазгодишния Webit.Festival Europe, който ще се проведе на 14 и 15 май в Националния дворец на културата. Това обаче не означава, че Webit ще напусне пределите на България. Точно обратното, фестивалът ще продължи да се провежда на родна земя и ще дава своя огромен принос за развитието на предприемаческата екосистема.

Ефектът на Webit върху икономиката се изчислява на над 60 милиона евро. Тази сума включва както преките и непреки инвестиции в българската столица, така и приходите от туристически услуги, създаването на нови работни места и маркетинга на София като дестинация за иновации и световен събитиен туризъм. Доказателство за това е присъствието на водещи лидери от корпоративния, политическия и научния сектори.

Тази година Webit очаква безпрецедентните за България 10 000 посетители от над 115 държави. На сцените на фестивала, посетителите ще могат да попият от знанията на близо 450 лектори.

Сред тях личат имената на серийния предприемач и собствени на баскетболния отбор от НБА “Далас Мавърикс”, Марк Кюбан, чието състояние се изчислява на над $4 милиарда. Изпълнителният директор на Airbus Defence and Space Дирк Хоке, вицепрезидентът на Amazon Пол Майснер, вицепрезидентът на Amazon Web Services Санди Картър, старши партньорът в McKinsey & Co, Пол Уилмот, заместник-директорът на Световната търговска организация Янов Фредерик Ага, еврокомисарят по дигитална икономика и дигитално общество Мария Габриел и още мнозина.

Пълен списък на лекторите на Webit.Festival Europe 2019 можете да видите тук, а билети за събитието можете да закупите тук. Елате на Webit и станете свидетели на Бъдещето, което идва у нас!

 

Коментари

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.