-
28 март 2019 14:06
- 762
- 0
Теленор ще предложи услугата за застраховка на мобилни устройства Смартфон протект, която, в зависимост от избрания застрахователен продукт, осигурява на клиентите на оператора защита при случайна повреда или кражба на устройството. Услугата ще се предлага във всички магазини на оператора от 29 март 2019 г.
"Мобилните устройства отдавна са много повече от средство за комуникация. Използваме ги за работа, навигация, пазаруване и още за новини и забавления. Повредата или кражбата на тези устройства може съществено да наруши ежедневния ни ритъм, а в живота няма бутон за пауза. Затова ние предлагаме на нашите клиенти възможност да защитят своите устройства чрез достъпна, лесна за разбиране и използване застрахователна услуга. Това е част от нашата амбиция да предложим на своите клиенти възможно най-доброто потребителско преживяване, както от ползването на нашите услуги, така и в обслужването и грижата за тях“, коментира главният маркетинг директор на Теленор г-н Горан Маркович по време на специалното събитие за представяне на услугата.
Клиентите на абонаментните планове за мобилни услуги на Теленор, които закупят чрез плащане в брой или получат по договор за лизинг от оператора мобилно устройство, за което се предлага застраховката, могат да се възползват от Смартфон протект, като сключат застрахователна полица.
На разположение на клиентите на Теленор са два застрахователни продукта: Смартфон протект предлага защита в случай на случайна или злоумишлена повреда на устройството, а Смартфон протект+ предлага освен защита при случайна и злоумишлена повреда, още и защита в случай на кражба.
Застрахователната премия зависи от цената без абонамент на устройството в Теленор и избрания застрахователен продукт. Тя се заплаща като месечна такса и се включва в месечната сметка на клиента. Всички клиенти на Теленор, които сключат застраховка Смартфон протект или Смартфон протект+ до 30 април 2019 г., няма да заплащат първата месечна застрахователна премия.
При настъпване на застрахователно събитие, което е покрито от условията на полицата, клиентът е необходимо да заяви това чрез обаждане на кратък номер 123. В случаите, в които повредата подлежи на ремонт, устройството ще бъде ремонтирано в сервиза на Теленор, а когато това е невъзможно - устройството ще бъде заменено с ново от същата марка и модел или аналогично, ако застрахованото устройство вече не се предлага. В случай на одобрена от застрахователя щета, клиентът ще заплаща и сума за самоучастие, която е предварително уточнена в застрахователния му договор. Не се предвижда изплащането на парично обезщетение за настъпили щети.
Подробна информация за размерите на месечните премии и самоучастия, устройствата, за които се предлага застраховка и съответните условия на застрахователните продукти ще бъде публикувана на официалната страница на компанията, както и в магазините на Теленор от 29 март.
Застрахователната полица може да бъде сключена в момента на покупка или вземане на лизинг на устройството като избраният застрахователен пакет не може да бъде променян. Полицата е безсрочна и може да бъде прекратена по всяко време от клиента, без неустойки.
Застраховката е продукт на компанията Chubb European Group SE, а Теленор я предлага в качеството си на застрахователeн агент на компанията.
„В последните години, Теленор разработи няколко услуги свързани с мобилните устройства, за да има адекватно предложение за своите клиенти във всеки етап от жизнения цикъл при използване на телефон или друго мобилно устройство. Бяхме първият оператор на българския пазар, който предложи на своите клиенти възможността да получат на лизинг мобилно устройство още от първия ден на договорa си с нас. Бяхме първите, които предложихме услугата Upgrade, с която абонатите ни могат да заменят своите смартфони на лизинг с нови на всеки 12 месеца, както и услугата Върни и вземи, с която да заменят вече остарелите и ненужни устройства срещу ваучер за покупка в магазините на Теленор. Сега вече предлагаме и надеждна застрахователна защита и грижа за тях, благодарение на нашия партньор Chubb European Group SE и на качествения и бърз сервиз на компанията“, заяви г-жа Мила Кушева, маркетинг директор на компанията.
В сервиза на Теленор се обслужват над 800 модела мобилни устройства на всички водещи производители. Само за 2018 г., специалистите от сервиза са извършили над 72 000 ремонта на различни устройства, а средният срок за изпълнение на поръчките е бил 3,4 календарни дни. По данни от сервиза на Теленор, най-много поръчки за поправка на устройства се получават през месеците между юни и август, като над една трета от поръчките пристигат от потребители в София.
Повече информация за посочените услуги и за други предложения на Теленор е налична на официалната интернет страница на компанията www.telenor.bg, чрез обаждане до кратък номер 123 и в магазините на оператора. Информация за застраховките Смартфон протект ще бъде налична от 29 март 2019 г.
Последвайте канала на
(в материала има продуктово позициониране)
Свързани новини
Приходите, EBITDA и ARPU на Теленор България продължават да растат през четвъртото тримесечие на 2018 г., както и през цялата 2018 г.
27 февруари 201912:13
10 000 МВ допълнителен трафик за мобилен интернет за всички абонати на Теленор
22 февруари 201912:55
Теленор с грамота за принос в развитието на дарителството и доброволчеството от работното място за 2018 г.
13 февруари 201913:25
Теленор посреща четирима нови служители по програмата за хора с увреждания Open Mind
31 октомври 201816:34
Окончателно! Петр Келнер придоби активите на "Теленор" в България, Унгария, Черна гора и Сърбия
31 юли 201817:33
ЕК позволи на Петр Келнер да придобие "Теленор"
30 юли 201817:24
Samsung представи най-новия модел на своя водещ смартфон Galaxy Note
08 август 201907:34
Новите планове Тотал+ на Теленор предлагат тематични пакети с трафик и нови дигитални услуги
28 май 201913:51
100 награди в играта за безопасен интернет „Дигитални скаути“ от Теленор
27 май 201914:56
Отново е време за дерби!
15 години по-късно! Левски обърна ЦСКА и е шампион
Младок поведе Реал към победа в Сан Себастиан, мадридчани вече са на 4 точки от титлата
Борбен Ботев (Враца) изстрада успеха срещу Пирин в Благоевград
Костов: Пламен Андреев най-вероятно ще пази срещу ЦСКА! Искахме много Хоркаш, но не знам какво се случи
Септември се измъкна от "Бончук" в продължението
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Лазаровден е!
27 април 202406:09
Традиции и обичаи на Лазаровден
27 април 202406:37
Какви са цените на цветята по празниците?
27 април 202406:46
Пленум на БСП, определят кандидатските листи за изборите
27 април 202406:19
Какво се случва на пазарите?
27 април 202406:25
"Хамас" проучва официалния отговор на Израел на предложението му за примирие
27 април 202406:29
Недоносеното момиченце, спасено от утробата на мъртвата си майка, 5 дни по-късно почина
27 април 202406:14
Забраниха фойерверки в Кипър заради пожари
27 април 202406:42
Каква ще бъде съботата?
27 април 202406:05