Ще летят ли хора и роботи на Webit.Festival и накъде отлита събитието през 2020?

Според последната голяма сделка в събитийната индустрията най-голямото в Европа събитие за технологии бе привлечено от общината на Лисабон с помощта на правителството на Португалия за крупната сума от 110 милиона евро, като ефектът му за икономиката на страната е изчислен на 300 милиона евро на събитие. Преди това то беше създадено и се случваше няколко поредни години в Дъблин, Ирландия, от където Лисабон го привлече с финансиране.

България до тази година също е домакин на един по-малък брат на това събитие , който преди 11 години стартира като една мечта на основателя му за създаване на предприемаческа екосистема и повече възможности за България –  Webit.Festival.

Днес събитието е домакин на над 15 тематични конференции и изложение и е място на което над 10 000 посетители от над 110 държави правят бизнес и сверяват часовниците си с последните технологии и бъдещето на индустриите. Сред над 400те световни лектори са основатели на най-едни от най-големите и успешни компании в света, откриватели, изследователи, предприемачи, инвеститори, роботи, летящи хора, киборги и много знаменитости като Марк Кюбан (с 4.5 милиарда лично богатство). Всички те кацнат в София за Webit на 14 и 15 май тази година.

Фондация Webit ежегодно подпомага и стартъп екосистемата като избира 200 (от над 4000 кандидатстващи) стартиращи компании от България, Европа и света и им предоставя възможност да имат щанд на събитието, безплатни билети, както и да представят проектите си пред топ инвеститори. А победителят в грандиозната церемония на „Игрите за предприемачи“, която се състои на втория ден Webit си тръгва с чек за 200 000 евро от събитието.

И тази година на 14 и 15 май бъдещето на киберсигурността, образованието, градовете, медиите, маркетинга и рекламата, медицината, отбраната, парите и финансовите технологии, климатичните промени и човечеството във века на изкуствения интелект ще бъдат дискутирани от едни от най-големите умове на света в рамките на 15 събития под покрива на Webit в и пред НДК.

Докато подготвят единадесетото издание на форума, във Фондация Webit са и в процедура по избор на нова дестинация за изданието на събитието през 2020 година.

27 града от цяла Европа , сред които Амстердам, Париж, Лондон, Мадрид, Ротердам, Валенсия, Виена, Тел Авив, Брюксел, Будапеща и много други се състезават да бъдат домакин на Webit.Festival Europe 2020.

От Фондация Webit отказват коментар относно условията, които се обсъждат с  градовете-кандидати. Според публично предоставена информация и оценка икономическия ефект за страната-домакин на Webit възлиза на над 60 милиона на събитие.

Webit стана причина световните медии сред които Форбс, Економист, Ал Джазира и много други да заменят използваното в миналото определение за София, като „столицата на най-бедната държава в ЕС“ с респектиращото – „София – дигитална столица“.

Къде ще отиде европейското издание на Webit през 2020 тепърва предстои да разберем, но през 2019 София отново е домакин на форума и билетите за тази година вече се изчерпват.

Ако желаете вие, семейството и колегите ви да бъдете сред посетителите на последното голямо издание на Webit в България и сред тези, които ще видят бъдещето с очите си и ще чуят съвети как да са успешни в него – купете билетите си още днес на webit.bg


 

(платено съобщение)

Коментари

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Технологии

още

Анкета

Смятате ли, че НЕК носи отговорност за проблемите с тока за бизнеса?

Смятате ли, че НЕК носи отговорност за проблемите с тока за бизнеса?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.