-
30 юни 2011 11:32
- 1129
- 0
E-Class е и ще продължава да бъде основна опора за растежа на Mercedes-Benz. Ние предлагаме на клиентите несравним избор от продукти в този сегмент, включващ седан, комби и купе и кабриолет.
„В същото време, E-Class задава стандарта не само за успешни продажби, но и за безопасност, икономичност и ефективност. Благодарение на новите двигатели, разходът на новият E-Class е намален с до 20 процента. Версията с автоматична трансмисия на E 220 CDI BlueEFFICIENCY, например, изразходва само 4.9л/100км и отделя 129г CO2 / км.”, заяви д-р Йоаким Шмид.
Д-р Йоаким Шмид, изпълнителен вицепрезидент продажби & маркетинг, Mercedes-Benz Cars: „До този момент сме продали повече от 500,000 автомобила от семейството на E-Class, и тя ще остане основна опора за растежа на Mercedes-Benz. Ние предлагаме на клиентите несравним избор от продукти в този сегмент, включващ седан, комби, купе и кабриолет. В същото време, E-Class задава стандарта не само за успешни продажби, но и за безопасност, икономичност и ефективност. Благодарение на новите двигатели, разхода на новата E-Class е намален с до 20 процента. Версията с автоматичната трансмисия на E 220 CDI BlueEFFICIENCY, например, изразходва само 4.9л/100км и отделя 129г CO2 / км.”
Постоянен успех на пазара
Около 376,000 седана, 64,000 комбита и повече от 110,000 купета и кабриолети са продадени до този момент. Общо около 550,000 клиенти са купили автомобил от семейството на E-Class. Седанът беше въведен през март 2009 г., последван от купето през май и комби-модела през ноември. Семейството на E-Class включва цялостен избор от типове автомобили след представянето на кабриолета през март 2010 г.
Продажбите в сегмента на E-Class продължават да се увеличават след началото на второто тримесечие. Продажбите спрямо януари са се увеличили с 13 процента до 107,278 автомобила (63,517 седана и 12,553 комбита). Броят продадени кабриолети E-Class продължава да нараства с бързи темпове, увеличавайки се с повече от четири пъти (плюс 229 процента) спрямо миналата година. E-Class кабриолет и купе запазват челното си място на световния пазар.
E-Class седан е водач в класа си в САЩ, който е и най-големият пазар за този автомобил, отчитайки около 20 процента от глобалните продажби. Вторият най-голям пазар е Китай, следван от Германия. Най-големият пазар за E-Class комби е Германия. Купето и кабриолетът са най-често продавани на клиенти в САЩ, като Германия и Великобритания също представляват важни пазари за продажбата на тези автомобили.
Предшественикът на настоящата E-Class също пожъна международен успех, като бяха продадени общо 1.6 милиона седана и комбита от серия 211 след въвеждането на автомобила на пазара през 2002 г.
Стандарт за ефективност, сигурност и икономичност
Повече от всякога, новите оптимизирани бензинови двигатели правят Mercedes-Benz E-Class пример за висока ефективност в сегмента. Всички бензинови и дизелови двигатели са оборудвани със система за директно впръскване. Сред елементите, които намаляват разхода на гориво с до 20 процента, са стандартната ECO start-stop функция и оптимизираната автоматична трансмисия със седем скорости 7G-TRONIC PLUS, която вече се предлага и при четирицилиндровите двигатели. Версиите за автоматична трансмисия на E 220 CDI BlueEFFICIENCY (125 kW/170 к.с.) и E 250 CDI BlueEFFICIENCY (150 kW/204 к.с.) изразходват само 4.9 – 5.3л/100км и отделят 129-138г CO2 / км. Това прави E 250 CDI BlueEFFICIENCY най-ефективният дизелов модел спрямо производителност сред премиум автомобилите.
Несравнимата комбинация от висококачествени системи за асистиране и безопасност прави E-Class пример за подражание в полето на автомобилната сигурност.
Около дузина различни системи за подпомагане на водача са достъпни за клиентите, включително стандартната система ATTENTION ASSIST, която отчита повече от 70 параметъра, за да установи нивото на концентрация на шофьора, като го предупреждава в случай на преумора. Също толкова полезна е и опционалната Adaptive High-Beam Assist.
E-Class също се оценява високо сред клиентите според остатъмната си стойност: беше обявена за „Шампион по остатъчна стойност 2011 г.” в резултат на проучвания на списание Auto Bild и EurotaxSchwacke. Според прогнозите на маркетинговите изследователи, стойността на четиригодишен автомобил E-Class намалява най-малко сред останалите от премиум сегмента.
Последвайте канала на
Свързани новини
Очаквайте на живо: Кубрат Пулев в "Гостът на Sportal.bg"
Берое 1:0 Септември, Кошмара бележи
Страхотен Алберт Попов 6-ти след първия манш с Гургъл
Макс Верстапен отново покори Формула 1, Ръсел с доминанта победа във Вегас
ЦСКА - София и Лудогорец в лют двубой, планина от точки ги дели
Светослав Дяков си спомни за победата над Лацио: Това бе един от най-трудните моменти за мен във футбола
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Кирил Петков: Толкова ли са непреодолими условията на ПП-ДБ?
24 ноември 202411:04
Балабанов разкри ще подкрепи ли ИТН ген. Атанасов за шеф на НС
24 ноември 202409:27
Кристиан Вигенин: Няма как да влезем в политическа коалиция с ГЕРБ
24 ноември 202411:49
Иван Демерджиев: МВР е превзето
24 ноември 202410:25
Симеон Дянков: Поне с две години се отдалечаваме от еврозоната
24 ноември 202410:40
Получим ли "Да" за "Шенген" - от 1 януари пътуваме за Гърция без проверки, премахват всички бариери
24 ноември 202410:08
Димитров: Всички, които не получат обещаното увеличение на заплатите, ще излязат на улицата. И ние ще ги водим
24 ноември 202410:28
Чака го модерен затвор за 35 милиона: Димо Алексиев сбъдна най-големия си страх
24 ноември 202412:17
Ангела Меркел не мисли, че е отговорна за войната на Путин в Украйна
24 ноември 202409:38