"Тесла" стана вторият най-високо оценен автомобилен производител в света

"Тесла" (Tesla Inc.) изпревари германската "Фолксваген" като вторият най-високо оценен автомобилен производител в света след японският автомобилен гигaнт "Тойота" (Toyota) в резултат на драматичнотo поскъпва на акциите на американската компания за електромобили през последните месеци.

Акциите на Tesla поскъпнаха над два път през последните три месеца, като пазарната капитализация на компанията надвиши 100 милиарда долара, превръщайки се в първият регистриран в САЩ автомобилен производител, оценен толкова високо.

Скок в акциите на Тесла след изненадващата новина, че компанията е била на печалба през третото тримесечие

По време на това силно възходящо движение на акциите на Tesla Inc., нейната пазарна стойност успя да задмине последователни тази на по-утвърдени световни конкуренти като Honda, BMW, General Motors и Daimler. По време на търговията в сряда компанията на Илон Мъск успя да надмине и Volkswagen, чиято пазарна капитализация беше около 99,4 млрд. долара.

Японската автомобилна компания Toyota все още заема водеща позиция в света с пазарна капитализация от 233 млрд. долара.

Рязкото поскъпване на акциите на Tesla беше подкрепено от изненадващото излизане на компанията от САЩ на печалба през третото тримесечие на миналата година, от бързото изграждане на нейния автомобилен завод Китай и от по-добри от очакваните доставки на електромобили през четвъртото тримесечие.

Много инвеститори обаче остават скептични, че Tesla може постоянно да излиза на печалба, да гарантира стабилен паричен поток и растеж. Но силният ръст на нейните акции подчертават нарастващото доверие сред инвеститорите за бъдещето на електрическите превозни средства и преминаването на Tesla от нисш производител на автомобили в световен лидер в сферата на по-екологично чистите автомобили.

Въпреки това резултатите на компанията показват, че тя има да извърви доста дълъг път, преди да затъмни по-големите си конкуренти в световен план.

"Тесла" получи зелена светлина за доставката на електромобили Model 3 в Европа

Въз основа на 12-месечни прогнозни за продажбите, Tesla дори не е е в топ 20 в света. Очаква се продажбите на компанията да достигнат 31 млрд. долара, което е далеч под продажбите на Toyto за 276 млрд. долара, на Volkswagen за 283 млрд. долара и на Daimler за 191 млрд. долара, според данни на Refinitiv.

В същото време Tesla продаде през миналата година по-малко от 400 хиляди електромобила, докато Volkswagen продаде над 10 млн. автомобила, отбелязва БНР.

Коментари

  1. 2020.01.25 | 09:42

    От 4 месеца се занимавам с един сайт който изглеждаше съмнителен, реших да пробвам тъй като не ми коства нищо. Миналата седмица изкарах 1287лв. След таксите и т. н. Доволен съм тъй като не губиш нищо. https://freebitco.in/?r=34541387

  1. 1

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Автомобили

още

Анкета

Каква заплата получавате?

Каква заплата получавате?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.