Kia, Renault, Dacia и Nissan показват най-новото от гамата си в София

  • 14 октомври 2017 14:12

  • 2064
  • 0
Kia, Renault, Dacia и Nissan показват най-новото от гамата си в София
©

Компаниите Kia, Nissan и Dacia залагат на най-новите си модели на Автомобилен салон София 2017. Посетителите изложението в столицата ще могат да видят модели, които през тази есен записаха своите световни премиери.

Един от тях е KIA Stinger - най-мощният и най-луксозен автомобил в историята на корейския бранд. Това е автентичен грандтурер, автомобил за вълнуващи пътувания на дълги разстояния. Спортен седан, при който високата ефективност и динамично съвършенство са в унисон с впечатляващ дизайн. Купето осигурява необходимото пространство за максимално удоволствие от шофирането, като в същото време изкушава пътниците с несравним лукс и комфорт.

В София KIA Stinger е показан в своята топ-версия с 3,3 литров twin-turbo V6 бензинов двигател с мощност от 370 к.с. и ускорение от 0 до 100 км/ч само за 4,9 секунди, 8- степенна автоматична трансмисия и 4×4 задвижване.

Само месец след Международния Автосалон във Франкфурт своя дебют у нас прави и KIA Stonic – изключително важен за марката модел, който се включва със силна заявка за успех в най-бързо разрастващия се автомобилен сегмент в Европа – този на компактните кросоувъри. Дизайнът на Stonic моментално разкрива произхода на модела – асоциираната с КИА радиаторна решетка тип „тигров нос” е подчертана от хромирана обкантваща рамка, a „Targa“ стилът, който Stonic предлага, дава възможност на клиентите да избират между 20 двуцветни комбинации, загатнати още в прототипа на модела – Provo.

В Nissan на свой ред залагат на най-популярния електрически модел в света. Новият Leaf има за цел да представи бъдещето на марката и интегрирането на новите технологии в автомобилния свят. Той е първият автомобил на компанията в Европа, който ще въведе първи части от най-модерната технология за подпомагане на водача.

Eлектромобилът е оборудван с последните иновативни решения като e-Pedal, позволяващ да шофирате и натискате педала на спирачките по един напълно нов и безпроблемен начин. Пробегът на хечбека е 378 км, като това се дължи на по-мощния задвижващ агрегат – 110 кВт и 320 Нм въртящ момент.

На софийския автосалон своя дебют направи и Dacia Duster. Бестселърът на румънската марка предизвика сензация след излизането си на пазара, а вече се продава и неговата нова генерация, която обещава да бъде също толкова успешна. Новият Duster е първият модел на Dacia, който предлага автоматична климатична система. С пет вентилационни отвора (три по средата и по един във всеки край на арматурното табло) студеният или топъл въздух се обдухва по оптимален начин в купето. Климатичната система е модернизирана за употреба в по-топли климатични условия.

Новият Duster е достъпен и с безключов достъп – технология, която се използва и тества от няколко години в цялата група Renault. Тази ергономична система отваря автоматично всички врати, когато водачът се доближи до автомобила, и предлага дистанционно заключване (допълнено със звуково потвърждение) при отдалечаване автомобила. Не се налага водачът да изважда ключа от джоба си, за да стартира двигателя, тъй като това става чрез старт/стоп бутон.

За модела се предлага и система за предупреждение за сляпата точка (BSW). Четири ултразвукови сензора, разположени във всеки ъгъл на автомобила, засичат всички останали автомобили, включително мотоциклети и камиони, приближаващи отзад или отстрани. Предупредителна светлина мига в страничното огледало, ако е засечена опасност.

Моделът стартира на цени от 21 990 лв. Технически той е запазил гамата двигатели от своя предшественик, като ще продължи да се предлага с 1,6-литров бензинов атмосферен мотор със 115 к.с., като и с 1,2-литров с турбо, развиващ 125 к.с. Дизелите си остават два – с обем 1,5 литра, които предлагат 90 и 110 к.с. При версиите с предно предаване се залага на полунезависимо окачване, а при тези със система 4х4 има независима електромагнитна муфа отзад.

На щанда на Renault голямата атракция е новият Megane RS. Хот-хечът е получил 1,8- литров турбо мотор, зает от възродения Alpine A110, завиващи задни колела и трансмисия с два съединителя. Megane RS запазва предното предаване, а моторът на хотхеча е с мощност 280 к.с. и има максимален въртящ момент 390 Нм.

Колата ще може да се поръчва и с 6-степенна механична трансмисия, а не само с 6- степенна EDC кутия. Моделът получава и система за избиране на различни режими за управление на електрониката Multi-Sense – вариантите са Comfort, Normal, Sport, Race и Perso, при който водачът избира индивидуални за него настройки. На борда присъства и мултимедийната система R-Link 2, която осигурява високо ниво на свързаност с външни устройства, както и функцията R.S. Monitor. Тук е наличен и режим Expert, който дава възможност за включване и камера към системата – отлично решение за всеки трак дей.

Последвайте канала на

Novini.bg
2064 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини