Именно тази партия е един от основните инициатори за промените и драстичното поскъпване.
Бонев припомни брифинги по темата в продължение на повече от година и отрече да е имало уговорка за обединяване на доклади за тази "реформа", изразяваща се засега в поскъпване на паркирането.
Намаляването привилегиите на електромобилите не решават проблема на въздуха, а на пространството за паркиране, допълни общинският съветник.
И подчерта, че градският транспорт на столицата е коренно подобрен и хората трябва да го ползват без резерви и предразсъдъци. Проектират се и се изграждат още буферни паркинги.
Бонев уточни, че е обсъждана и "такса задръстване", но засега няма условия за въвеждането ѝ.
Категорично не е вярно, че реформата за паркирането е само повишаване на цените. Ние взимаме една система, надграждаме я, фокусираме я. Ако направим опит един месец на няма зони, в общината ще дойдат със списъци да ни молят да се въведе отново. Зоната въвежда ред!
Това заяви пред БНР-Радио София лидерът на "Спаси София" Борис Бонев.
Борис Бонев възрази на мнения, споделяни в социалните мрежи (например за таксуване на по-малко от час паркиране), с това, че характеристиките на европейските градове, давани за сравнение, не са като в София, която е "пренаселена с автомобили".
)