)
"Ако настоящата литиево-йонна батерия има живот от 10 години, нашата нова твърдотелна батерия ще издържи 40 години", каза главният изпълнителен директор на Toyota Кейджи Кайта, съобщава 24 часа.
Тъй като батерията не се разгражда по същия начин като традиционните, теоретично тя има по-дълъг живот. Твърдият електролит позволява и по-компактна конструкция и по-висока енергийна плътност.
За да произвежда твърдотелни батерии, Toyota работи със Sumitomo, която има богат опит в производството на катоди. Заедно те разработиха най-добрия състав, за да осигурят на батериите висока енергийна плътност и по-ниски производствени разходи.
Последвайте канала на
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)