)
Автомобилният производител, който притежава и марките "Бентли" (Bentley), "Ламборгини" (Lamborghini) и "Дукати" (Ducati), понижи прогнозата си за годишна печалба, посочвайки като причини трудната пазарна среда и нарастващия ценови натиск.
По думите на главния финансов директор Юрген Ритерсбергер американските мита са стрували на компанията около 850 милиона евро през първите девет месеца на годината, като до края на 2025 г. тази сума може да достигне 1,3 милиарда евро.
За разлика от своя конкурент Бе Ем Ве (BMW) "Ауди" няма собствен завод в САЩ и обмисля изграждането на такъв, за да намали зависимостта си от износа в дългосрочен план.
Последвайте канала на
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)