Според него публиката, която избира да ходи на рок концерти, обикновено е съставена от една част от активния таргет и хора, които предпочитат по-утвърдени имена.
„Българските банди печелят две неща от участието си в концерти на световни изпълнители. Първото, разбира се, е престижът. Безценен е и опитът, който трупат. Участието изисква подготовка“, обясни Каспарянов.
Смъртта на Ози Озбърн бележи края на една епоха. През последните 10 години големи имена напуснаха рок и поп сцената. Ози беше символ на непримиримост и човек, който променя правилата на играта. От края на 60-те до последния си дъх той остави изключително музикално наследство. Това, което хората често пропускат, е непримиримостта спрямо правилата. Озфест беше заявка за борба с музикалното статукво. Това каза Ангел Каспарянов, музикант и маркетолог, в интервю за Bloomberg Bulgaria.
"Фестивалът е трамплин за много имена в рок музиката. Много малко артисти са запазили този дух в днешно време. Властва конформизма. Неслучайно толкова много изпълнители взеха участие в последния концерт на Ози. Единственият еквивалент, който можем да направим, е Дейвид Боуи. Не само рок общността, но цялата поп култура изгуби една невероятна икона. Не можем да говорим за осезаема промяна на музикалната естетика в България“, коментира гостът. От друга страна, няколко години подред у нас идват голям брой чужди артисти, които събират голяма публика. Примери са Imagine Dragons, Guns N' Roses, Robbie Williams И други. Трудно е обаче да преценим дали има промяна във вкусовете. В България музикалната сцена е много сегментирана", обяснява той.
"Пътят на българските изпълнители е труден. Правенето на музика не е лесно, а изборът да гледаш на музикалната си кариера като прехрана е много голям. Съчетава комплекс от фактори, които трябва да съчетаеш в едно. Музикалният бизнес изисква много повече от изпълнителите. Едно от най-важните умения е да могат да работят в голям екип“, отбеляза гостът.
)