)
Сидни Суини, звездата от хитовия сериал „Еуфория“, отново се озова в центъра на разгорещен дебат.
Новата рекламна кампания на марката American Eagle, в която 27-годишната актриса участва, беше подложена на остри критики и обвинения в неуместна игра на думи, внушения с нацистки подтекст и дори сексуализация.
Именно тази фраза предизвика лавина от критики в социалните мрежи. Според много потребители и културни анализатори, посланието навява неприемливи асоциации с идеите за „висши гени“ – нещо, което силно напомня на нацистката пропаганда.
Провокация или чиста манипулация?
"На кого изобщо му хрумна, че това е добра идея?“
„Опаковали нацизъм като поп култура“
„Грозна сексуализация, прикрита зад джинси“, гласят някои от коментарите.
Последвайте канала на
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)