Потребителите вече имат възможността да подават жалби и сигнали до КЗП и през мобилно приложение.
Информацията за хода на проверката и отговорите на жалбите и сигналите се получават директно в приложението.
За използването му потребителите трябва да се регистрират и да попълнят необходимите данни, като процесът по регистрация отнема 2-3 минути. Регистрираните в сайта на КЗП жалбоподатели получават автоматично достъп и до мобилното приложение.
При подаването на жалба или сигнал потребителите трябва да попълнят задължителните полета и да прикачат необходимите доказателства.
Приложението е разработено от Националния системен интегратор „Информационно обслужване“ АД и е достъпно за двете най-популярни мобилни операционни системи iOS и Android.
Това им позволява да информират Комисията за защита на потребителите за установени от тях нарушения на място, от търговските обекти. Приложението дава възможност на потребителите да заснемат нарушенията и да прикачат снимките като доказателства към жалбите си.
)