)
"Личният контакт е по-важен от телевизионните реклами"
Милиардерите от сферата на технологиите предпочитат Харис
Много частни дарители участват с малки суми
Многото пари не са гаранция за изборен успех
Харис е събрала 540 милиона долара
В последните години се влагат все по-малко пари в класическа телевизионна реклама, казва изборният експерт Майкъл Канг, цитиран от АРД. Дигиталните клипове са съобразени по-добре с отделните потребители на социалните мрежи.
Всяко ново дарение е един нов избирател, обяснява политоложката Робин Колодни. Този изборен ангажимент укрепва партийната база, подчертава тя.
Макар че и в САЩ все по-малко хора гледат конвенционална телевизия, демократите вече са вложили 170 милиона долара в телевизионни клипове, но още повече – към 200 милиона – в дигитални реклами.
Новото в случая е, че става дума най-вече за частни дарители, които участват с малки суми. По данни на „Ню Йорк Таймс“, една трета от тях са дарили за първи път, като прави впечатление големият брой по-млади жени.
Последвайте канала на
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)