Според тези документи, CMG използва изкуствен интелект, за да "улови намеренията в реално време", които рекламодателите могат да използват, за да насочват потребителите с конкретни реклами.
CMG твърди, че компании като Facebook, Google и Amazon са клиенти на тази услуга.
Тази новина е третият случай за една година, в който се разкриват съмнителните практики на CMG за използване на гласови данни.
Изтекли документи показват, че медийната компания Cox Media Group (CMG) използва софтуер, наречен "Active Listening". Той слуша разговорите на потребителите чрез микрофоните на техните смартфони и предоставя данни за насочена реклама, пише Futurism.
След като журналисти се свързаха с Google за коментар, компанията премахна CMG от своята платформа за партньорски програми, а Meta (собственикът на Facebook) обяви, че ще прегледа дали CMG нарушава условията им за ползване. Amazon отрече да е работил с CMG по тази програма, пише dir.bg.
Компанията твърди, че "Active Listening" е законна и се включва в условията за ползване на приложения, но не дава подробности как точно събира тези данни. CMG таксува рекламодателите $100 на ден за насочване на реклами в радиус от 10 мили, и $200 на ден за 20 мили.
)